Arkadaşlar aranızda öğrenci olan varsa öğrenciden gelen minik bir iltifat bile çok mutlu ediyormuş bunu unutmayın tamam mı?

Bugün bazı öğrenciler öğretmenlerine çikolata vermiş. Yaşanan olaylardan ötürü yanınızdayız demişler. Bana gelmedi daha ama bu tarz şeyler çok mutlu ediyor. Hatta çikolatayı boş ver, maddi değeri olmasın. Güzel sözler işitmek, düşünülmüş olmak çok mutlu ediyor. Evet görevimizi yapıyoruz ama emek verdiğimiz küçük kalplerden karşılık görmek işimizi severek ve daha mutlu yapmamıza sebep oluyormuş. Keşke ben de bunu bilseydim de öğretmenlerime daha çok yapsaydım böyle şeyleri🌸
Arkadaşlar aranızda öğrenci olan varsa öğrenciden gelen minik bir iltifat bile çok mutlu ediyormuş bunu unutmayın tamam mı?
Cevapla