3. sınıfa kadar geldim ama hiç bölümüme uyum sağlayamadım?

Sayısalcıyım aslında, okuduğum bölüm sözel. Bölümüm güzel olsa da çok aşırı ilgimi çekmiyor dersler; öznelliğe, yoruma çok açık bir bölüm, o yetenek de pek bende yok, derste herkesin bir konuyla ilgili fikri oluyor ben kalıyorum öyle, kendimi onların yanında aptal gibi hissediyorum. Makale taraması falan zaten hiç ilgimi çekmiyor, 3. sınıf bitecek, daha nasıl yapıldığını bile tam öğrenemedim. Dersleri çalışsam da klasik sınavlı derslerde kıl payı hep DC ile veriyorum neredeyse, yine bile alttan derslerim var. Yüksek lisans yapmadan pek bir yol katedilecek bir bölüm de değil, bırakayım desem yaşım 23 oldu, paralı bir ailem olsa hiç düşünmem başka alternatiflere bakarım zaten. Bir tavsiyeniz var mı

3. sınıfa kadar geldim ama hiç bölümüme uyum sağlayamadım?
Cevapla