Ameliyathanede steril alanı bozdum, hocanın gözünden düştüm; tıp öğrencisi olarak bunu nasıl telafi ederim?

arkadaşlar öncelikle ben tıp okuyorum şimdi yanlış anlamayın, geçen gün biz stajyerler hocamızla ameliyata girdik falan filan ben canım gibi steril alanı bozmuşum dikkat etmemişim o sıra arkadaşla konuşuyordum ama hoca bir bağırdı çok dışarııı diye ödüm bokuma kaçtı eben özür falan diledim bir daha olursa almam dedi çık dedi bağırdı ve gözünden düştüm baya moralim bozuk yani gözüne tekrar nasıl gireceğim biliyorum saçma ama help yani
Ameliyathanede steril alanı bozdum, hocanın gözünden düştüm; tıp öğrencisi olarak bunu nasıl telafi ederim?
Cevapla