Doktor yüzünden hemşirelerin önünde çırılçıplak soyunmak zorunda kaldım neden böyle bişey yapılıyor?

sağlık ve kemik kontrolünde böyle bişey oldu hadi doktor erkek işini yapıyor 2 tane hemşire böyle basit bir işlem için neden beni izliyorlar çok utanıyorum bu sizcede yanlış değil mi şikayet etsem haklı çıkar mıyım?
Doktor yüzünden hemşirelerin önünde çırılçıplak soyunmak zorunda kaldım neden böyle bişey yapılıyor?
Cevapla