Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor
6|4
Cevapla 48 53

Yazdıklarımı okur musunuz çok kötüyüm stresten ağlıyorum yemek yiyemiyorum uykularım mahvolmuş durumda?

Açığa geçtikten sonra çalışamadım 2 senem heba oldu açık liseden mezun olamadım sizce benim gibi olanlar var mı açık lisede büyük insanlar var mı sizce çok mu geç artık bir şeyleri düzeltemez miyim artık çok fazla dersim var
0|0
Cevapla 2 6

İş arkadaşımın sabah bana 'naber reis, abla' demesi normal mi sizce?

Oğlan öyle dedi bir de abla diyor 😂 🤣 😅
0|5
Cevapla 10 25
14|17
Cevapla 133 122

Arkadaşlar sizce üniversite okuyayım mi?

Ben Aras Kargo'da çalışıyorum, her boş anımda kesin İngilizce kelime öğrenirim, genelde günde 20-50 arası kelime öğreniyorum. 21 yaşındayım, üniversite okumadım çünkü güzel bir bölüme gitmedikçe zaman kaybı olduğunu...
0|0
Cevapla 11 3

Sitedeki insanlarin eğitim seviyesi ne kadar yuksektir sizce?

Kendinizi ne kadar geliştirdiniz ki tanımadığınız bir insanın görüşünüzü dinleyebileceğini düşünüyorsunuz Sitedeki ünlü görüş yazarlarımızın hayatı nasıl 😆
0|8
Cevapla 9 24
0|1
Cevapla 0 3

YKS ezberleme taktiklerimle YouTube kanalı açsam gençler izler mi?

Ben gireli oldu ama ben zamanında hep ezberleme taktikleri bulup kullanırdım, kelimeleri, cümleleri, terimleri hep kodlardım ve aklımdan çıkmazdı, hemen ezberlerdim ve sınavda mesela biyolojiyi hep fulledim, bu...
1|0
Cevapla 2 5

Okul hayatım boyunca beni dışlayan ve şimdi yazan insanlara engel atmakta haklı mıyım?

Ama insanlar hep beni dışladı, hep dalga geçti okul hayatım boyunca. Bu insanlar bana yazar olmuş. Şimdi engel atmakta haklı mıyım
0|0
Cevapla 0 5

Mühendis kadın mı dr kadın mı evlilik için?

Birinin ağır çalışma şartları, yoğun erkek ortamı, birinin gece nöbetleri, hangisi, aile kuracak olsanız, tercihiniz olur
0|1
Cevapla 1 14

27 yaşında lise mezunuyum, matematiğim çok kötü olsa da hukuk kazanmak için nasıl verimli çalışabilirim?

Arkadaşlar liseden beri matematiğim çok kötü, aşırı hem de 27 yaşındayım, hukuk istiyorum, lise mezunuyum, nasıl verimli çalışabilirim 😘
0|1
Cevapla 2 4

Ebelik mi hemşirelik mi daha iyi, maaş ve çalışma şartları nasıl, meslekten utanma hissini nasıl yenebilirim?

Bunu nasıl aşarım güzel bir meslek mi, hemşirelik mi daha iyi, ebelik mi karar veremedim maaşları ne kadar çalışma şartları nöbet yani ne okuyorsun ya da hangi mesleği yapıyorsun dediklerinde utanır mıyım isminden dolayı...
0|0
Cevapla 0 3

İçinde kalan hayalin meslegin var miydi?

Ben asker olmak istiyordum boyum 152 olduğu için ve kilom artmadığı için olamadım 🥲( bide kronik rahatsızlığım vardı)
0|1
Cevapla 2 8

Madem asgari ucretin bir tık ustu maas veriyorlar ne diye bosuna mühendis oliyoruz?

Zor dersler, projeler derken 6-7 yıl uğraş, iş aramakla uğraş. Liseden ise başla asgariye, o zaman niye okuyorsunuz ki. Ben de mühendisim.
0|0
Cevapla 1 3

Atanamiyorum ne yapmalıyım herkesin hayatı var çok kötü hissediyorum?

Evde de istenmiyorum hiç arkadasim yok psikolojim bozuk annemde sorunlu
1|0
Cevapla 1 5

İnternetten sertifika vaadiyle 6 bin TL istiyorlar, cayma bedeli ve icra tehdidi yasal mı ne yapmalıyım?

ben iş arıyordum, ihtiyacım da vardı, çaresizlik çok kötü bir şey, normalde yapmayacağım bir şey yaptım çaresizlikten mi canım mı bilmiyorum. Instagram'dan bir reklam geldi sertifika veriyorlarmış, başvuru yaptım sonra...
0|0
Cevapla 1 3
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨