Ebelik mi hemşirelik mi daha iyi, maaş ve çalışma şartları nasıl, meslekten utanma hissini nasıl yenebilirim?

Bunu nasıl aşarım güzel bir meslek mi, hemşirelik mi daha iyi, ebelik mi karar veremedim maaşları ne kadar çalışma şartları nöbet yani ne okuyorsun ya da hangi mesleği yapıyorsun dediklerinde utanır mıyım isminden dolayı mı yoksa geçmişte teyzelerin doğurtmasından kaynaklı mı bilmiyorum ama bi önyargım var nasıl yenerim bunu biliyorum kutsal bi meslek değerli de

Güncellemeler
2 ay
Yani hala oyle bi dusunce var mi ebeler icin on yarhililar mi insalnalr bu meslege karsi
Ebelik mi hemşirelik mi daha iyi, maaş ve çalışma şartları nasıl, meslekten utanma hissini nasıl yenebilirim?
Cevapla