2 ay
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Hiç gelmedi, biz veriyorduk ve ne yapıyorlardı allah bilir.
Nimeti ayırt etmem yerim ama inşallah temiz yapıyorlardır diye de düşünürüm
Yiyorum ya bende götürüyorum sonra o tabak bir türlü gelmiyor
Ellerin temiz mi peki?
@Security_mann yok kirli
İnanmam resme bakilirsa mis gibi kızsın 🌺
Komşularım çok temiz ve değer verdiğim insanlar, tabağa ayakkabı koysalar kemiririm.
Ben yemiyorum bizimkiler yiyor. Ben anacığımın yemeğini yerim.
Sizin yemediğinizi başkası yer mi? Başkasının ağızı ve midedin ki sizinkinden kötü mü? Çok ayıp
biz yiyoruz komşumuz biraz acıyı fazla kullanıyor ama olsundu yemekleri lezzetli 😂
bacım ben sevdigimin adamın adını gogsume yazdırdım ama aileler istemedi ayrılmak zorunda kaldık napcam ismi de kaldı oyle hala seviyruz birbirimizi kavusamadık
Bize bir keresinde komşudan yemek geldi. Annem babama yedirdi. Babam anladı annemin yapmadığını 😂
Belli zamanlarda aşure geliyor. Onu da sevmediğim için nezaketen alıyorum, eğer getiren maldan çalmamışsa, üstündeki fındıkları yiyorum. Geri tabağı aldığım bir şey ile dolu iletiyorum.
Valla alırız yeriz tabağı da doldurup geri veririz sizin yaptığınız biraz terbiseyiz ce olmuş madem çok seysiniz komsunuza diyin biz başkasından gelen yemeği yemiyoz lütfen göndermeyin
Ne güzel konuştun kiz
@Ashdjdhskwbddb bu insanlar yüzünden biten komşuluk ilişkilerine kızdım sadece
Haklısınız 😊
@Ashdjdhskwbddb teşekkürler
Rica ederim
Maalesef ben bildigim insandan bile yemek yerken şüphe ediyorum
bence gereksiz kibir. cogunuz disarda yerken de kim napiyo gormeden yiyosunuz cokta sey yapmamak lazim
Yiyoruz tabi. Ne güzel paylaşmış. Bu çok değerli ve ince bir düşünce bence.
Sevdiğ yemek se sadece. Lahmacun yaprak sarması. Falan yoksa pek yemem
Hayır, insanlara güvenim yok, yemeğini yemem için yakınım , güvendiğim birisi olması lazım
Eskiden hep yerdim sonuçta nerde beleş oraya yerleş alalajdjjs ama artık hijyen konusunda çok hassas olduğum için kesinlikle çok yakın olduğum biri olmalı
Genelde çöpe gidiyor ajsjaj eski komşularımız yok çünkim🥲
Ben yiyemiyorum çoğu zaman.
Aile apartmanında yaşamanın faydaları diyorum çünkü max babaannemden geliyo
Komşudan yemek gelirse demekki samimiyet var o yemeği yerim tabiki
İyide fakir olan kim varki, yani herkes dok aç olan kimse yok, onun içinde kimse korkusundan kimseye yemek getirmez OK
Neden yemeyip başka komşuya veriyorsunuz?
Gelen yemekler tertemiz ve hepimizin evinde pişen yemekler ama benim annem herşeyden tiksinen biriydi biz küçükken yerdik ama annem yemezdi yemeyince bir bildiği vardır diyip bizde yememeye başladık ve bu huy edindik bize yemek gelse günlerce orada kalsa kimse yemek bizde komşu gönderince başka komşuya gönderiyoruz atmayı tercih etmiyoruz bazende kedilerim yer ya da sokak hayvanlarına veririm...
Efendimizde bal ve süt hariç gelen güzel giysileri ve yiyecekleri dağıtırdı maksat çöpe gitmesin..
Subhanallah. Efendimizin hayatını bile anlatman çok güzel bir şey. Bal ve süt olayını bilmiyordum.
Neden bal ve sütü dağıtmazdı?
bal ve sütü çok severmiş
Bunu da yeni öğrendim. Sporcu olarak tatlılara pek aram yok ama bal ile sütü severdim, Peygamber Efendimiz için bende sevip tüketteceğim.
Affiyet olsun o zaman bende balı ve sütü severim tüketikce şifa olsun kardeşim 😊
Eyvallah, hayırlı geceler.
Hayırlı geceler 🌼
Bir iki komşum hariç yemiyorum, dışarıdan da mümkün mertebe yemiyorum. Allah bilir nasıl yapıyorlardır.
Yeriz ayıbtır tatlı olsa afetmem
Vallahi ayıp ama işte
Çok ayıp yani miden mi tutmuyor
Abi midem bulanıyor ailemde herkes yemiyor
Anladım abla ozaman bişe diyemem ama iyi düşün tüket
Tamam 😊
👍🙂
🌼😊🙏🏼
Ben yerim 🙂 Dışarıda yediklerinden daha temiz, daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
eğer güvendiğim ve temiz Bir insan dan geldiyse yerim
Tanıyorsam temizse evet o mantıkla bakarsak restoranlar daha riskli
Evinizin dış kapısını da öyle yazında bari sizi insan yerine koyupta zahmet etmesinler
Eger komsumdan tiksinecek birsey gormediysem yerim. Göz görmeyince gönül katlanır hesabı:)
Komşuya göre değişir. Ama tanımıyorsam sokak hayvanlarına veriyoruz 🤷♀️
Üst komşum aşırı titiz el lezzeti de güzel o yemek verince yiyorum onun dışında yemem
Yiyoruz ama başka komşuya nasıl gönderiyorsunuz
Yok ben yiyemiyorum ya kimseninkini tanıdık çok iyi bildiğim biriyse anca öyle
of ben yiyemem ogkkkk baskasinin yaltigini yiyemkyorum tiksiniyorum ya🥺
Yemem çünkü güvenmiyorum zaten artık kimse yemek getirmiyor
Tabi ki
Nerdeyse hepsi gidip geldigim görüştüğüm insanlar
Aha halamın kızı 😂😂
Nasılsın halamın Hint oğlu 😅
😂😂😂😂
Şükür, sen?
İyim sağolasın Allah razı olsun 😊
Ben sana istek atmıştım dün, liste çok kalabalık herhalde görmedin 😂
Abi herkesin kabul etmiyorum yorumlarını görüp iyi biri olduğuna kanaat getirirsem ben istek atarım sana vallahi başıma ne geldi dün bahsetmeyi açtım gitmişim msjlari açmışım bir baktım mesaj kutusu 28 sapık şok oldum 😅
Tahmin edebiliyorum tamm kanaat getirince unutma 😂
Tamam halamın temudan hint oğlu 😂😂😂
O aletin adı gelmiştti aklıma onu söyleyecktim
Yine unuttum
Arp mı
Yok değil sazın iki tane kavunlu halini düşün
Ruzba mı
Yok o kısım iki tane kavum gibi küçük
Neyse bulunca yazarım yorumlarda gördüğümde
Bak şimdi bende merak ettim şimdi
Santur
Buldum ya santur
Yok değil santur yazınca çıkıyor aşağılarda
Santur gördüm sesini merak ettim şimdi yotubeden bakıcam
Saz gibi ama küçük doğru dimi ona bakıyorsun
Evet ona bakicam şimdi abi nerden gördün bu enstrümanı
Beyoğlu İstiklal da çalışıyor İranlılar, sesi güzel
Evet güzelmiş cidden bende öğrenmiş oldum teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Sen kaç yaşındasın yürümeyim diye mi abi diyon 😂😂
Abi ve kardeşim demek sınır çizmektir 😊he valla öyle diyom ama nerde durucağını bilenlerdensiniz..
Evli değilsin ama dimi
Ya bence sen bizim oralısın
Allah'tan dedim nerde durucağını bilenlerdensiniz abi 😂 sohbet için teşekkür ederim 🙏🏼
😂😂😂 Rica ederim iyi akşamlar
Vallahi sizin orası neresi bilmiyorum 😅Abi evli değilim benim sadece canım sıkılıyor bu siteye giriyorum yoksa girmezdim 😊
Bizim ora doğu işte
Evet doğuluyum flankes nickten belli zaten 😊
He batman değil dimi 😂
Ne kaaaa batmanlı varsa hepsi bu sitede evet bir tarafım Batmanlı 😅
Bir tarafta Siirt ya da Mardin muhtemelen Mardin hemşerim gibi duruyorsun 😂
İkisinden biri doğru 😊
Mardin 😂😂😂
Neyse bu kadar sohbet yeterli başka bir yorumda görüşürüz abi 😊😊😊
Allah'a emanet görüşürüz
Sende Allah'a emanet ol 🤲🏼
Bilemiyorum ya kimin verdiğine bağlı
Kor istedi bir goz, allah verdi iki derim
Yalnız yaşayan biri olarak söylüyorum keşke sizin gibi komşum olsaydı 🥺
Yerimmm. Ama komşum yok😔
Yok yemiyorum ya ben herkesin elinden yiyemem
Ben yemiyorum vallahi ne yalan söyleyim
Yerim neden yemiyim
Ben kimseden gelen bi şeyi yemiyorum
Yiyebileceğim bi şeyse yerim
bizim yan komsunun defalarca burnunu karistirdigini ve tirnak yedigini gordugum icin hayir.
Yok yemem. Huylanırım ben. 😅
Yerim ben... Neden yemeyeyim
Getiren komşuya bağlı olarak değişiyor
Yenmiyo pek ya
Komşudan komşuya değişyor herzaman yemem
Bilemedim şimdi komşuya bağlı
Kaç yıldır kimseden bi kırık iğne gelmiyo
Üzüz zamandır ev yemeği yemedim Keşkeee
Kedilere veriyorum
Tabi ki direkt gömerim 🤤
Tanıyorsam gidip geldiğim bir yerse yerim.
Alırsam yerim, yemeyeceksem almam.
tanıdık olma koşulu var