Bu son zamanlarda olur olmaz zamanda yemek vs getirmeye başladı hatta kapıya kadar gelip ekmek içi sandevic tarzı dahi getiriyor anneme dedim bu durum normal mi biraz şüphelenme var ama bu durum normal mi?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Normal gelmedi bana bence.
Bugün yine mangal yapmışlar getirdi bende anlamıyorum hemen gidiyor verip birde 🙄
ya çok yardım sever ya da arkadaş arıyor kendine :D
Evli çiftler annesine geldiler başka yerdeler normalde uzun süredir burada kız erkek gibi böyle ekekce takılıp kıyafet giyor kocasıda yapıp gönderiyor kendide geliyor snsns
Tuhaf sdfdf
He sorma yengemin arkadaşi asil sorun orada 😅
Annesi
Anladım 😅 boş ver gitsin bence
Boşvermem son zamanlarda biliyorsun Baya olay geldi kimlik kayıp düşmeler ağaca vurmalar lavaboda düşmeler valla aradan aradan yokluyorlar. beni 😂
Çok geçmiş olsun :/ :D
Sağ ol bariscimm 🌸 hayırlı sabahlar diliyorum şimdiden ☕✨
Teşekkür ederimm bende sana hayırlı sabahlar dilerim 🌸☕
Bir iki defa olur ama fazlası menfaat belirtisidir bana göre
Bilmiyorum erkeksi kadın ama erkek gibi takılıyor kocasida mangal vs yapıp getiriyorlar
Belki de kokudan dolayı göz hakkı diye de düşünüyor olabilirler ama başka zamanlarda başka yemekler de geliyorsa sorun var gibi görünür
Tatlı var kuru yemiş lokum şeker tarzi
Ne varsa getiriyorlar
Menfaatleri varmış gibi geldi
Bilmiyorum garip bir durum
Anneme dedim biraz daha dikkatli olalım diye
Bence de
komşu cinsiyeti ne ve kime getiriyor ne ima ediyor
Kocası var karısı var karısı biraz erkeksi yani biraz erkekçe takılıyor kot pantalon ustde tişört hep aynı tarz verip gidiyor işte mangal vs yapıp getiriyorlar
iyilik için de yapıyor olabilir bir çıkar peşinde de olabilir zaman gösterir
Nasıl güvenip yiyorsunuz ben zehirler korkusundan yiyemezdim son zamandaki olaylar malum 🥹
Hangi olaylar? @mellcn
Benim karşı komşum da öyle beni çok seviyor her gün getirir normal bence
Kokacak bir şey yaparsın kek, poğaça, kızartma vs tarzında aranda da biraz samimiyet vardır ikram edersin de sandviç de getirmezsin ya sjdkd
Gönülleri hoş tutuyor ki yarın öbür gün boşta oğlu varsa sana iteleyebilsin :ddddddd
dedikodu arıyor o
Dedikoduluk olmadan verip gidiyor
güvenemedim pek akljda
Bilmiyorum bugünde geldi ekmek yapmış iicine köfte koymus getirdi gitti tam dışarı çıkacakken anlamıyorum ki
nereliler onlar belki kültürel bir şeydir bizim eski karşı komşu vardı cemile abla benim sevdiğim yemekleri özellikle getirirdi bana lak lak edip giderdi annemle :D
Evlendiler gittiler annesinin yanina geldiler küçük kızlari var işte baya kalıyorlar
Ben pek muhatap olmam genelde sana biri haber gönderdi istemeye gelecekler ayağından birşeyler diyorlar diye 😂
anlamamak
bak geliyolar şu an alkjda
Ne geliyor?
görücü ghf
Aman aman istemem 😂
ondan diyorum ya bak geliyo şu an diye gırgır amaçlı alkdja
Anneme derim biri beni beğenir vs bana söyleme sende muhatap olma derim
Yok onlar baya önce bir iki yıl önce pek muhatap olmam ben ama annemle konuşurlarsa bilmem
beni ne mühendisler doktorlar istedi de gitmedim dersin kafanı duvara vurursun sonra bak akljds
şu an söylemmezler yemez çünkü 😁
Son zamanlarda olaylardan sonra askmi isterim ben
iyi bari kapalıysan saygı duyuyolrar D
ben bilemem olayları da kötü bir şey yaşadıyasn kafa dinlee
Nasıl anlamadım kafa arada basmıyor
Ülke gelişti her yolu deneyen cok
sen iyi misiiin
şu an kopuk kopuk yazıyorsun kafamda birden fazla cümle beliriyor ney üzerinden yazarsan bende ona göre cevap vereyim
kötü ne yaşadığını bilmiyorum dedim
Kötü cokta bişey değil ama rahatsız edildim
anladım uzak dur bi süre keyfine bak
Şu zamanda değil tabi artık saflık yok lise zamanında numara vermiştim ders konusu vs olsun Urfa'dan siirtden arkadaşlarim var hala konuşuruz 8,9 yıl oldu aramız çok iyi İstanbuldski biraz garipti numarami Instagram postu olarak paylaşmış arıyor beni bak instama engel attım tabi önceden siirtden arkadaşima dedim heemn halleti spam attırdılar numarayi kaldırtti sağ olsun dikkatli olmak lazım gece gece yazıyordu birde
oha ruh hastasına bak sen iyi kurtulmuşsun gerçekten
Sorma wp profilime kadar bu resim kalıcak vs diye ohoho aman aman şükür artık şu zamanda olayları görüyorsun ufak şeyde cinnet geçiren cok
Bu arada sevgilim vs değildi arkadaşimdi durup dururken karışmaya başlıyordu yüz vermeyince oldu olanlar
bu devirde ne kızları ne de erkekleri anlayamaz oldum ya çok değişik varlıklar çoğu iğrenç insanlar
Genelde benide dış görüşünden kötü Sanıyorlar sen açık giyiniyorsun yok oranı burani acıyorsun yobaz insan sevmem ama karahterin kötüyse zaten bir şey demeye gerek yok
yobazları ben de sevmem hele ki senin hemcinsin olan yobazlar var onlar daha beter ya
Sorma geçen yoruma bişey yazmış smks
erkekleri anlarım tamam bir nebze de kadınları hiç anlamıyom engelliyom direkt görürsem burada bir de reel modelleri var bunların alkdjsa
Öyle yani en iyisini yapıyorsun
Ya benim şu dolgu dişim kökten kırılmıştı şişti galiba biri gelsinde kökten son kısmı çeksin de rahatliyim diye bakıyorum beni çok rahatsız ediyor
Çektirtsene onu randevu alıp, uyuşturan gargaralar var ondan al bi süre idare eder senii
Kimlik kayıp benim onu halledip gidicem çok rahatsız ediyor ağrı sızı yok ama böyle şey olur ya kapalı alanda kalırsın temiz bir hava istersin aldığın an oh be dersin su dış bir çıksa oh diyecem
Gel çekim ben kerpetenle gkgkg
Kökten gitti sadece az birşeyi kaldı kerpeten yetmez 😂
Kılçık cımbızı var onla aliyim gel ktjt
Ama var ya bir çıksa o dünyalar benim olucak 😀
Nasıl alicaksin ki
Gel seni dünyalarına kavuşturim akgkgkg
Tutup çekicem işte kgjgkg
Valla acısına razıyım
Al çek tut çıkar kökünden 😅
Çekerim ben kücükken kendi dişimi çekiyodum hep gkkgkg
Oo basit iş az acıcak ama ngmg
Valla acısın
Köpek dişin yanındaki mi
Benim dişler çok sağlam masallahi kökü bile sağlam inatçı
Ustde sondan 3
Köpek dişten uzaklığını söylr mgmg
En arkada 20 dişim çıkmış ama çok belirgin değil onun önündekinin önündeki tam
6 ...
Ya nasıl 6 kgjgkgk tamam anladım çekeriz onu
Ya dur bı saniye
Kafam karıştı
Jeton düşvek şimdi gkgk
Köpekten 3 sıra
Tamam çiğneme dişlerinden biri
Ağzım minnacık ya çok gülünce vs belli olmuyor
Evett
O zaman çekelim alet çantamı alıp geliyorum ykyk
Dolgu yaparken bile doktor zorlanmışti ağzını aç diye erişemiyordu
ben hallederim sen üzülmee
Dişimi çekerkende benide öbür tarafa yollama ama
yok yok öbür tarafla işimiz yok fghfh
Benim canım tatlı ona göre valla şu dişim harbi çok kötü hissettiriyor bana ya off
takma kafana be herkes dişinden çekiyor dönem dönem geçecek o da
Varlığı koyuyor bana isterse kalsinda
ama düşündüğün için öyle oluyor başka bir şeye odaklaan
Dişlerimi severim de kendisi artık bana ağır geliyor ağrı yapmıyor en azından yönden beni mutlu ediyor
Bende OKB var da 👉🏻👈🏻
tamam işte başka şeye odaklayalım seni :D
Bugun birazda yorgunum gözlerim hele tansiyonum mu cikti bilmiyorum da
Ağlarken gözüm yanıyor beynimn yan sinirleri acıyor
tabi dün gece ormanda uyudun ondann alkjda
Bana biri nazar mı yapıyor bilmiyorum
ya noldu sana
Hep senin yüzünden üşüttum
yoo gayet mışıl mışıl sıcacık uyudun
Valla sen beni bir kaç hafta önceden görücen ağaca kafa attım ben deliniyordu 2,3. kere lavaboda düştüm elimi omzumu incittim elim hala geçmedi üstüne baskı yapamıyorum ondan 1 ay önce vs de scooter ile yere düştüm göğsüm falan çizilmişti Hafif sıyrıklar vs
nazara falan inanmam da ben sen biraz şey olmuşsun
Yüzüm dondu benim onun dışında her yerimi isitmissin maşallah sen mi sarıldın gece 😃
yoo sarılma falan yok aa mont sağolsun :D
Ne olmusum?
He he öyledir ben baskı hissetim gece yalancı 😂biri belime el atmıştı
odaklanma problemi, başka şeylere dalma, dikkatsizli kvs
ya ben seni uyutup kapıda bekledim bi kere lkjadljadja
Aynen labovada biricik aşkım nerelerde diyordum ksks
İyi gece cinlerle. uyudum herhalde skdkd
Hatta burada ağaca kafa attım diye gönderi atmıştım 😂
yok benim olduğum ortama gelemz onlar kljad
bakiyim gönderiye jlkad
Ağaca kafa atmaktan en fazla ne olabilir? ↗ y a ahahahaha
Ya nerden buldun jsks
ohooo benim bulamayacğaım şey yok alkdja
Cidden nasıl buldun 😅
O bile bir ay olmuş bay be dün gibi hatırlıyorum
ağaç seni kendine çekip kafa attı dimi lkajda
Geldi bana vurdu
kökünden keseyim onu baltam da var hazır alkjsd
nasıl bulduğumu söyleyemiyoruz maalesef lkjasd
Belki ben gizli birin şeyine bakmak istiyorum
söyle yardımcı oluruz :D
Buraya ne Zaman kayıt olduğumuzu görebiliyormuyuz
Olmazz sürprizi kacar sen yöntemini de bana 😁
evet senin Üyelik Tarihi: 24.6.2024
yöntem gizli zaten alkjda
Nerden bakıyorsun ona
profilin gir en altta
AA ne zaman aktif olduğuda mi belli oluyor,😂😂
eveet günaydııın :D
Sen soruları siliyorsun galiba?
silerim :D
S**ctik
nedeeeen
Şu gizliden soru soruyoruz ya onu adminler kimin sorduğunu biliyor mu ismini vs
Son görülme kapatma özelliği yok mu sksk 😂
adminler görüyor, kapatma yok akljsda
Anladım
Bir fikrim yok, fıstıklı kurabiye getirdi mi..
He getirdi yiyecen mi?
Evet
Yani Geliyorsan ne güzel işte güzelse bir de
Kocası ve karısı var birde ailesinden büyükler mangal vs yapıyorlar getiriyor işte kadın biraz erkeksi takılıyor erkek gibi giyiniyor
🙄🙄🙄
Sürekli geliyorsa anormal bir durum 😅altında bir şeyler ararım ben
Kimisi öyledir paylaşmayı sever.
Kim getiriyor
Karısı var kocasi birde annesi var işte mangal vs yapıyorlar lokum getiriyorlar tatlı kuru yemiş kadın biraz erkeksi amaa
Ben bekar adamım söyle de bana versinler.
Gel al ye komşu olarak yerleş
Ahaha ben gelirmişim sana habire bir şeyle 😄
Ne gibi supelerin var komsuyu senn iyintanirsin
Sana kafayı takmış dekolte giyme tesettüre gir
Büyü vs olmasın
İhtimal olabilir mi?
Değil
Olabilir çok takılma
Normal değil
Düşünceli