Sürekli komşudan yemek vs gelmesi hoş bir durum mu?

Bu son zamanlarda olur olmaz zamanda yemek vs getirmeye başladı hatta kapıya kadar gelip ekmek içi sandevic tarzı dahi getiriyor anneme dedim bu durum normal mi biraz şüphelenme var ama bu durum normal mi?
Sürekli komşudan yemek vs gelmesi hoş bir durum mu?
Cevapla