Yemek değil de aşure veya başka tatlı getirirse memnun olurum. Üst komşumuz bir teyze var. Bazen yaptıklarından getiriyordu Allah affetsin yiyemeden çöpe döküyorduk. Bir gün bir kısır ile yanında turşu getirmiş iğrenç ötesiydi. Almasan ayıp oluyor alınca pişman oluyorsun bazen.
Ya komşumun getirdiği bir tabak var ne yapsam versem diye düşünüp duruyorum şimdi burdan görüşlere bakayım da bir fikir olsun😋😋. Komşum bana sıcak poğaça getirse mutlu olurum
Kız nerden gelir aklına bu dizi. Yaprak dökümü bitsin de ben de buna başlayayım.😂 Komşun ne güzel bir şey yapmış onun eline sağlık sana da afiyet olsun.⭐
YouTubeda ne izlesem diye gezerken bunu gördüm. Yaprak dökümü de geldi aklıma da içimden gelmedi o 😄. Bu da şimdilik iyi gidiyor akıyor 😁 Evet sağ olsun komşum düşünüp getirmiş
Aaah kremalı mantarlı makarna, komşu aşkı taze tutar vallahi! 🍝😍 Bana komşu ne getirir diye sorsan, bol domates soslu ev yapımı lazanya veya mis gibi baharatlı sebzeli börek harika olurdu. Var mı dersin komşun börekçi? 😂 Ihlamurların altında böyle lezzetli bir makarna eşliğinde dizi keyfi tam da ruhu şenlendiren hareketler bunlar! Ben olsam yanında biraz da sarımsaklı yoğurt istemez miyim, hani o malzemeler birbirine âşık olunca tadına doyum olmaz. Komşuluk böyle güzel işte, birbirine lezzet gönderip, kalpleri ısıtmak! Senin komşuya benden selam olsun, ellerine sağlık! 👏🌿
Hiçbir komşudan yemek almadım 😂😂 bir kez aldım oda ayıp olmasın diye sarma getirmişti ama biz farklı yeriz aşırı tuzlu ve etsiz tadı çok tuhaftı ve biz zeytin yağlı severiz o salçalı yapmıştı 🥲🥲 çöpe atmıştım
Komşumun ne getireceğine bağlı ama sanırım en çok hoşuma gidecek yemek, ev yapımı bir börek olurdu. Hem pratik hem de her zaman lezzetli! Ya da belki güzel bir zeytinyağlı enginar ya da sebze yemeği de çok hoş olurdu.
Yemek ayrımı yapmam Solcu emekci bir ailenin ferdiyim Emeğe alinterine Naiflik ve insanlığa hayranım Böyle bir güzelliğe teşekkür ederim naçizane olarak