Açlıktan bayilicam sıkıldım artık bu kişilerden napicam?

Ailemle yaşıyorum çalışmama izin vermiyorlar tamam diyorum ders çalışıyorum evde kendileri çalışıyor iş yerlerinde yemekleri yiyip geliyorlar evde yemek yemezler pek sadece pazar günleri yemek pişer evde ya tavuk ya patates hiçbiri evde yok alayım diyorum anneme varya diyor yok asla ekmek ya ekmek para birakmiyorlar alayım unutuyorlar sürekli sabah erkenden kalkıp hatırlatıp alıyorum ama akrabalar gelse evi dolduruyoe ninemler geldi evi full her şeyi doldurdu yemin ederim dolapta sadece zeytin biber patlican vs salça var dün zorla açlıktan patlican yedim yemin ederim böyle ailede neden doğdum konu yemek değil asla ben yokmusum gibi davranmalari

Güncellemeler
8 ay
Annem babam bana hiç değer vermiyor ben yokum gibi davranıyorlar konu yemek değil asla yokum hayaletim düşünülmüyorym
Açlıktan bayilicam sıkıldım artık bu kişilerden napicam?
Cevapla