Herkesten dayak yemekten ezilmekten bıktım?

Soru başlığında yazdığım gibi okulda zorbalık görüyorum sözlü olarakta psikolojik olarakta fiziksel olarakta zorba biri var mesela gidip gelip bana vuruyor tekme atıyor sınıftan bazılarıda laf atıyor özelliklerimle dalga geçiyorlar psikojik olarak çöktüm zaten çok sıkintiliyim çok mutsuzum ozguvensizim küçükken babam hep vurdu beni çok kisitladı ondan dolayı yani çok mutsuuzm yardım edin Allah aşkınıza her gün böyle oluyor bıktım artık cidden

Herkesten dayak yemekten ezilmekten bıktım?
Cevapla