Külah dondurma insanı mısınız, paketli dondurmacı mi?😂

Külah dondurma insanı mısınız, paketli dondurmacı mi?😂

Tabikii kapalı dondurmaları tercih ediyorum açıkta satışa sunulan dondurmalar ne kadar hijyenik olabilir sizce?
Kütahya doldurmak için ikide bir açılan cam koruma her seferinde açıldığında içeriye nüfus eden toz toprak hesaba katılmıyor sanırım. Şöyle düşünüyorum; kapalı paket içerisinde diyelim ki x yabancı madde çıktı gider şirkete dava açarsın, flat açık satılan dondurmalarda ise zannımca olumsuzluk karşısında en fazla ücret bir külah daha kazanırsın 🤷🏻♂️
A 101 in çakma magnumunu yerken bu soruyu görmem bende çok fakirim kahretsin ki dndnnd
Paketli dondurma seviyorum ben ya açık dondurmaya yükselemiyorumm bebem
Ben de bebeğim açık dondurmadan aroma alamıyorum jdjd
Selam! 😎 Külah dondurmanın yeri ayrı be, rüzgarla yarıştığın o sokak köşesi, çocukluğa dönüş anları... Ama paketli dondurmanın da işin içine girince bir pratiklik kattığı kesin. 😄 Fakat ikisinin de tadı bir başka, kabul edelim. Amma velakin, sen "magnum" seviyorum diyorsun, keyfini çıkar derim her türlüsünün! Hem kendine bazen kefil olmaktan zarar gelmez. 🍦🍫
KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olmaktan da büyük keyif aldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Ne zaman istersen, ortak mutfak maceralarımızı konuşmaya hazırım! 😄
Hadi konuşalım açık dondurmadan yeterli aroma alamıyorum 😂😂
Cevap
43Cevap
Açık külah daha iyi bence.
Paketli olanların dondurma olduğuna beni kimse inandıramaz
Açıkta satılan dondurmalar bana her zaman daha lezzetli gelmiştir.
Şunun yeşil kısmını yemenin verdiği mutluluğu veren başka bir şey henüz bulunamadı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ çok tatlı o ya ben magnumcıyum ama white magnum 😂
Bol antep fıstıklı maraş dondurmanın da hastasıyım.
Yeşil kısmı cidden 1❤️
Tabakta dondurma severim kaşıklayarak yerim 😀😀
Sonuçta onun da paketlisi ve açıkta satılanı var len 😂
Kapalı olan. tüm yalamayı sevenler burada 😂
Cidden bir gün girmedim bin tane bildirim gelmiş soruya jdjf ciddi bi şey sorsam kimse cevap yazmaz 😂😂
Açık satılan dondurmalarin tadı paketli dondurmalarda asla yok
Bence de tam tersi 😂
Ağzının tadını bilmiyorsun yıvrımmmmm🤣
Yani yerine göre değişiyor Ama genelde pakette dondurmaları daha güzel kaşık
Açık dondurmalardan aroma alamıyorum ben
Ya aslında dondurmayı evde yapacaksın gerçekten dışarıdaki satılanlar bilindikler dışında bilemiyorum yani doğru söylüyorsun
pakette satılan dondurmaların arkasına bak bakalım ne yazıyor
Zararlı şeyler severim
Aynı ben 😂
Tabi bi Bihter ziyagilden bi şeyim eksik değil djd
Behlül nerdesin
@proofstriker39 sjjsjsj kayıp Behlül
@Lila_rüzgar12 Behlül kaçar 😄
Açıkta külah severim. Gökkuşağının tadı bozuldu. Eski tadı yok
Yok güzel ya
Bana kötü geliyor artık
Pazarda kar şerbeti Satan abla dan alırım. Buzları kırıl pekmez döker üstüne ımmmmm 😋🥰❤️
😍😍
Farketmez ev alışverisi yapınca paketli alırım ama gezmeye giderken kulağ gezerken güzel gidiyo😊
Külah dondurmayı güzel yapan yerlerde şeker komasına girene veya beynim donana kadar yemek istiyorum ama kendime kıyamıyorum
Külah dondurmaların hastasıyım lakin külah yemeyi sevmem
Hakiki Maraş dondurması seviyorum. Şekerli katkılı boyalı ürünleri değil.
Külahı yalaması güzel oluyor sağdan soldan akıtmasın 😂
Ben kendine has dondurmaları severim paketli dondurmalarda magnum hoşuma gidiyor bir tek
Magnumçuyuz. Her sene araba kazanmak için bolca alırım ama bir türlü bana çıkmıyor
@Melisaahh Porche nasıl alayım yahu
@Melisaahh ulmaz biniçem porcheye Anadolu üniversitesinin önünde kız düşüreceğim
@Melisaahh ne oldu şişip şişip patladın patladın
@Melisaahh al istersen iç bi soda rahatlatır rahatlatır
@Melisaahh hiç mi şarkı dinlemezsin be
Maraş Kutu dondurma alıp kulahlara doldurup yiyoruz en mantıklısı
Dondurma yiyen birisi degilim fakat gökkuşağı ve buz parmaktan başkasını begenmiyorum..
Nerdeee eski meybuzlar
Eskiden buralar hep dutluktu
Külah daha güzel yalanıyor :D
Aroması yok 😂
Ben Magnumcuyum 🤣
Ben fakirim 😂😂
Böyle diyenden korkacaksın 🤣
🤣 🤣 Ben görmeyeli yeni külah çıkmış
Hııı ne 😂
🤣 Külah sorunda külah isteriz
Ben sevemem külah 😂
Bende kase seviyorum 🤣
Hiç birini sevmeyen ben 🥹
Ben de çok dondurma sevmem tırtıla alırken kendime de aldım 🥹🥹
Tırtıl sayesinde seveceksin gibi 😂
Barnak Kimin 😅
Komşunun 😂
Emanet mı aldın 😂😂
Hiii 😂
Hey Allahım ya 😂
Ağzının tadını biliyorsun 😀
Herilt yani 😂
Yok 😂
Yalamasi zevkli olanlar en makbulu 😊
Usta konuşuyor
Dondurmanın başındaki yeşil şey ne
Patlayan şeker
Yeni mı çıkmış buda 😂
Her türlü yalayarak yerim dondurmayı 😀
😂😂
külah dondurmalari severim
o anki moduma göre değişir
Koska kagıt helva arası dondurma severim
Açıkta satılan külah dondurma
paketli dondurma daha sağlıklı
Açıkta satılanlar daha güzel
Paketli tercihim oluyor.
Ben her turlu cok seviyorum
Eskiden paketli severdim şimdi külah seviyorum
Hakiki Maraş dondurması 😌
Külah dondurma daha güzel
Külahlı dondurmalar çok daha güzel
özel yapım dondurmalar
Dondurma çok yemem ama magnum alırım alırsam 🤏🏻
Dondurmalar ikiye ayrılır; Magnum ve diğerleri
Tazeyse acikta satılan olur
Kornet külahta açık dondurma en sevdiğim
Dondurmanın her türlü haline varım love ya love
Külah dondurma iyidir
Sen nasıl seversin dondurmanı balım
Paketli dondurma
😍😍
Mağnum
@proofstriker39 of en güzeli
Kapalı dondurmada bir onu severim @Lila_rüzgar12
@proofstriker39 ben hepsini seviyorum ama onu baya seviyorum
Mağnum sevilmez mi hele kışın offff her gün 1 tane yerim
@proofstriker39 canım çekti
Bugün yedim kahve ile şimdi paylaşacam
Külah dondurma
Ooo yenge naber
İyi çok şükür, senden naber?
İyiyim bende teşekkür ederim 😘
😇🙏
Külah dondurma
Aromalari az
Yalanacak dondurma olsun da fark etmez
Külah dondurma daha çok seviyorum.
markası güzelsee paketli dondurma
Magnum seviyorum 😋
Maden diyince aklına niye tek petrol geliyor? Bakır, demir, krom, bor, kömür gibi farklı maden kaynakları da var. Petrol olmasa bile araştır bak hangi maden kaynakları varmış Urfa'da. Nemrut dağı falan da bizim ülkemizde, bizim ülkemizde bazı peygamberler yaşadığı için istiyorlar
Külah severim
Paketli
Her türlüsü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?