• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Açıkta satılan külah dondurmaları mı seversiniz paketli dondurma mı?

Etipufflezzetli
Etipufflezzetli Takip Et
Guru Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor

Külah dondurma insanı mısınız, paketli dondurmacı mi?😂

Ben aslında magnum severim ama alamadım fakiriz
Ben aslında magnum severim ama alamadım fakiriz
Açıkta satılan külah dondurmaları mı seversiniz paketli dondurma mı?
Cevapla
Sevgi Soruları Satış Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ReyaL1
    ReyaL1 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Tabikii kapalı dondurmaları tercih ediyorum açıkta satışa sunulan dondurmalar ne kadar hijyenik olabilir sizce?
    Kütahya doldurmak için ikide bir açılan cam koruma her seferinde açıldığında içeriye nüfus eden toz toprak hesaba katılmıyor sanırım. Şöyle düşünüyorum; kapalı paket içerisinde diyelim ki x yabancı madde çıktı gider şirkete dava açarsın, flat açık satılan dondurmalarda ise zannımca olumsuzluk karşısında en fazla ücret bir külah daha kazanırsın 🤷🏻‍♂️

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Mahşerin_Tatlısııı
    Mahşerin_Tatlısııı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    A 101 in çakma magnumunu yerken bu soruyu görmem bende çok fakirim kahretsin ki dndnnd

    Paketli dondurma seviyorum ben ya açık dondurmaya yükselemiyorumm bebem

    1
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Ben de bebeğim açık dondurmadan aroma alamıyorum jdjd

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Şef Orçun
Şef Orçun Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Selam! 😎 Külah dondurmanın yeri ayrı be, rüzgarla yarıştığın o sokak köşesi, çocukluğa dönüş anları... Ama paketli dondurmanın da işin içine girince bir pratiklik kattığı kesin. 😄 Fakat ikisinin de tadı bir başka, kabul edelim. Amma velakin, sen "magnum" seviyorum diyorsun, keyfini çıkar derim her türlüsünün! Hem kendine bazen kefil olmaktan zarar gelmez. 🍦🍫

    KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olmaktan da büyük keyif aldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Ne zaman istersen, ortak mutfak maceralarımızı konuşmaya hazırım! 😄

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Hadi konuşalım açık dondurmadan yeterli aroma alamıyorum 😂😂

      Yorumla
    • 300hz
      300hz
      +1 yıl

      Yapay zeka o 🤔

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37

Cevap

43

Cevap

  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    Açık külah daha iyi bence.

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Paketli olanların dondurma olduğuna beni kimse inandıramaz

    2
    0 Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Açıkta satılan dondurmalar bana her zaman daha lezzetli gelmiştir.

    1
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Şunun yeşil kısmını yemenin verdiği mutluluğu veren başka bir şey henüz bulunamadı 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ çok tatlı o ya ben magnumcıyum ama white magnum 😂

    1
    2 Yorumla
    • Peripellonis
      Peripellonis
      +1 yıl

      Bol antep fıstıklı maraş dondurmanın da hastasıyım.

      Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Yeşil kısmı cidden 1❤️

      Yorumla
  • _Süveyda u
    _Süveyda Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabakta dondurma severim kaşıklayarak yerim 😀😀

    2
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Sonuçta onun da paketlisi ve açıkta satılanı var len 😂

      Yorumla
  • Şiirden-bıkmış-şair
    Şiirden-bıkmış-şair Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Kapalı olan. tüm yalamayı sevenler burada 😂

    2
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Cidden bir gün girmedim bin tane bildirim gelmiş soruya jdjf ciddi bi şey sorsam kimse cevap yazmaz 😂😂

      Yorumla
  • Alfa_Tuçis
    Alfa_Tuçis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Açık satılan dondurmalarin tadı paketli dondurmalarda asla yok

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Bence de tam tersi 😂

      Yorumla
    • Alfa_Tuçis
      Alfa_Tuçis
      +1 yıl

      Ağzının tadını bilmiyorsun yıvrımmmmm🤣

      Yorumla
  • SilentWolf
    SilentWolf Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani yerine göre değişiyor Ama genelde pakette dondurmaları daha güzel kaşık

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Açık dondurmalardan aroma alamıyorum ben

      Yorumla
    • SilentWolf
      SilentWolf
      +1 yıl

      Ya aslında dondurmayı evde yapacaksın gerçekten dışarıdaki satılanlar bilindikler dışında bilemiyorum yani doğru söylüyorsun

      Yorumla
  • cesurol34
    cesurol34 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 92%
    +1 yıl

    pakette satılan dondurmaların arkasına bak bakalım ne yazıyor

    1
    8 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Zararlı şeyler severim

      Yorumla
    • Lila_rüzgar12
      Lila_rüzgar12
      +1 yıl

      Aynı ben 😂

      Yorumla
    • cesurol34
      cesurol34
      +1 yıl

      yasak ilişki yaşa o zaman

      Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Tabi bi Bihter ziyagilden bi şeyim eksik değil djd

      Yorumla
    • cesurol34
      cesurol34
      +1 yıl

      O sahte. sen gerçeğini yaşa

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      Behlül nerdesin

      Yorumla
    • Lila_rüzgar12
      Lila_rüzgar12
      +1 yıl

      @proofstriker39 sjjsjsj kayıp Behlül

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      @Lila_rüzgar12 Behlül kaçar 😄

      Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Açıkta külah severim. Gökkuşağının tadı bozuldu. Eski tadı yok

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Yok güzel ya

      Yorumla
    • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
      +1 yıl

      Bana kötü geliyor artık

      Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Pazarda kar şerbeti Satan abla dan alırım. Buzları kırıl pekmez döker üstüne ımmmmm 😋🥰❤️

    1
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      😍😍

      Yorumla
  • AlininAnnesi72
    AlininAnnesi72 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Farketmez ev alışverisi yapınca paketli alırım ama gezmeye giderken kulağ gezerken güzel gidiyo😊

    3
    0 Yorumla
  • Celebrindir
    Celebrindir Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Külah dondurmayı güzel yapan yerlerde şeker komasına girene veya beynim donana kadar yemek istiyorum ama kendime kıyamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Külah dondurmaların hastasıyım lakin külah yemeyi sevmem

    2
    0 Yorumla
  • Алеся_Хира
    Алеся_Хира Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hakiki Maraş dondurması seviyorum. Şekerli katkılı boyalı ürünleri değil.

    2
    0 Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Külahı yalaması güzel oluyor sağdan soldan akıtmasın 😂

    1
    0 Yorumla
  • Summerwind u
    Summerwind Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ben kendine has dondurmaları severim paketli dondurmalarda magnum hoşuma gidiyor bir tek

    1
    0 Yorumla
  • Wayne_Jenkins
    Wayne_Jenkins Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Magnumçuyuz. Her sene araba kazanmak için bolca alırım ama bir türlü bana çıkmıyor

    1
    11 Yorumla
    • Melisaahh
      Melisaahh
      +1 yıl

      Magnuma vereceğin parayı biriktirerek araba da alabilirsin zaten

      Yorumla
    • Wayne_Jenkins
      Wayne_Jenkins
      +1 yıl

      @Melisaahh Porche nasıl alayım yahu

      Yorumla
    • Melisaahh
      Melisaahh
      +1 yıl

      Milyonda olan şansını da tepiver

      Yorumla
    • Wayne_Jenkins
      Wayne_Jenkins
      +1 yıl

      @Melisaahh ulmaz biniçem porcheye Anadolu üniversitesinin önünde kız düşüreceğim

      Yorumla
    • Melisaahh
      Melisaahh
      +1 yıl

      Bu kafayla anca otobüs sırasına girersin🥰

      Yorumla
    • Wayne_Jenkins
      Wayne_Jenkins
      +1 yıl

      @Melisaahh ne oldu şişip şişip patladın patladın

      Yorumla
    • Melisaahh
      Melisaahh
      +1 yıl

      Bana patlak diyemezsin!

      Yorumla
    • Wayne_Jenkins
      Wayne_Jenkins
      +1 yıl

      @Melisaahh al istersen iç bi soda rahatlatır rahatlatır

      Yorumla
    • Melisaahh
      Melisaahh
      +1 yıl

      Ben bugün yeterince rahatladım yetoo

      Yorumla
    • Wayne_Jenkins
      Wayne_Jenkins
      +1 yıl

      @Melisaahh hiç mi şarkı dinlemezsin be

      Yorumla
    • Melisaahh
      Melisaahh
      +1 yıl

      Noldu

      Yorumla
  • Hello-o_o-o
    Hello-o_o-o Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Maraş Kutu dondurma alıp kulahlara doldurup yiyoruz en mantıklısı

    1
    0 Yorumla
  • harrylinka
    harrylinka Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 375 cevap paylaştı.

    Dondurma yiyen birisi degilim fakat gökkuşağı ve buz parmaktan başkasını begenmiyorum..

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Nerdeee eski meybuzlar

    2
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Eskiden buralar hep dutluktu

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Külah daha güzel yalanıyor :D

    2
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Aroması yok 😂

      Yorumla
  • düşünen_biri
    düşünen_biri Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben Magnumcuyum 🤣

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Ben fakirim 😂😂

      Yorumla
    • düşünen_biri
      düşünen_biri
      +1 yıl

      Böyle diyenden korkacaksın 🤣

      Yorumla
  • Gunah_Perisi
    Gunah_Perisi Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 429 cevap paylaştı.

    🤣 🤣 Ben görmeyeli yeni külah çıkmış

    1
    4 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Hııı ne 😂

      Yorumla
    • Gunah_Perisi
      Gunah_Perisi
      +1 yıl

      🤣 Külah sorunda külah isteriz

      Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Ben sevemem külah 😂

      Yorumla
    • Gunah_Perisi
      Gunah_Perisi
      +1 yıl

      Bende kase seviyorum 🤣

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Hiç birini sevmeyen ben 🥹

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Ben de çok dondurma sevmem tırtıla alırken kendime de aldım 🥹🥹

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Tırtıl sayesinde seveceksin gibi 😂

      Yorumla
  • gözümKIZarıyoo
    gözümKIZarıyoo Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Barnak Kimin 😅

    1
    4 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Komşunun 😂

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Emanet mı aldın 😂😂

      Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Hiii 😂

      Yorumla
    • gözümKIZarıyoo
      gözümKIZarıyoo
      +1 yıl

      Hey Allahım ya 😂

      Yorumla
  • Captive
    Captive Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 318 cevap paylaştı.

    Ağzının tadını biliyorsun 😀

    1
    4 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Herilt yani 😂

      Yorumla
    • Captive
      Captive
      +1 yıl

      Deep throat yapma sakın 😂

      Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Yok 😂

      Yorumla
    • Captive
      Captive
      +1 yıl

      Bademciğin varsa iyi gelir 😂

      Yorumla
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Yalamasi zevkli olanlar en makbulu 😊

    3
    1 Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      Usta konuşuyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dondurmanın başındaki yeşil şey ne

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Patlayan şeker

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yeni mı çıkmış buda 😂

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı.

    Her türlü yalayarak yerim dondurmayı 😀

    1
    1 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı.

    külah dondurmalari severim

    2
    0 Yorumla
  • geeceemaaviisii
    geeceemaaviisii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    o anki moduma göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl

    Koska kagıt helva arası dondurma severim

    1
    0 Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Açıkta satılan külah dondurma

    1
    0 Yorumla
  • mertcan2234
    mertcan2234 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 422 cevap paylaştı.

    paketli dondurma daha sağlıklı

    1
    0 Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Açıkta satılanlar daha güzel

    1
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Paketli tercihim oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • arkadasimbileyok
    arkadasimbileyok Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben her turlu cok seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskiden paketli severdim şimdi külah seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • fckbdy42
    fckbdy42 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 86%
    +1 yıl

    Hakiki Maraş dondurması 😌

    1
    0 Yorumla
  • proofstriker39
    proofstriker39 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 97%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 881 cevap paylaştı.

    Külah dondurma daha güzel

    1
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Külahlı dondurmalar çok daha güzel

    1
    0 Yorumla
  • 1sonnbahar
    1sonnbahar Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    özel yapım dondurmalar

    1
    0 Yorumla
  • biradettubaa
    biradettubaa Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Dondurma çok yemem ama magnum alırım alırsam 🤏🏻

    1
    0 Yorumla
  • Asilade
    Asilade Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Dondurmalar ikiye ayrılır; Magnum ve diğerleri

    1
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Tazeyse acikta satılan olur

    1
    0 Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Kornet külahta açık dondurma en sevdiğim

    1
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 661 cevap paylaştı.

    Dondurmanın her türlü haline varım love ya love

    1
    0 Yorumla
  • _Melioraa_
    _Melioraa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 99%
    +1 yıl

    Külah dondurma iyidir

    1
    0 Yorumla
  • Ayaz_07_34
    Ayaz_07_34 Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 82%
    +1 yıl

    Sen nasıl seversin dondurmanı balım

    1
    0 Yorumla
  • Lila_rüzgar12
    Lila_rüzgar12 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Paketli dondurma

    2
    8 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      😍😍

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      Mağnum

      Yorumla
    • Lila_rüzgar12
      Lila_rüzgar12
      +1 yıl

      @proofstriker39 of en güzeli

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      Kapalı dondurmada bir onu severim @Lila_rüzgar12

      Yorumla
    • Lila_rüzgar12
      Lila_rüzgar12
      +1 yıl

      @proofstriker39 ben hepsini seviyorum ama onu baya seviyorum

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      Mağnum sevilmez mi hele kışın offff her gün 1 tane yerim

      Yorumla
    • Lila_rüzgar12
      Lila_rüzgar12
      +1 yıl

      @proofstriker39 canım çekti

      Yorumla
    • proofstriker39
      proofstriker39
      +1 yıl

      Bugün yedim kahve ile şimdi paylaşacam

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Külah dondurma

    1
    4 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Ooo yenge naber

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      İyi çok şükür, senden naber?

      Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      İyiyim bende teşekkür ederim 😘

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      😇🙏

      Yorumla
  • orkob17
    orkob17 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 416 cevap paylaştı.

    Külah dondurma

    1
    2 Yorumla
    • Etipufflezzetli
      Etipufflezzetli
      +1 yıl

      Aromalari az

      Yorumla
    • orkob17
      orkob17
      +1 yıl

      Paketli olmayanlar dogrusu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yalanacak dondurma olsun da fark etmez

    1
    0 Yorumla
  • VViolet
    VViolet Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Külah dondurma daha çok seviyorum.

    1
    0 Yorumla
  • yumuşaksoft
    yumuşaksoft Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    markası güzelsee paketli dondurma

    2
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı.

    Magnum seviyorum 😋

    2
    14 Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      O Algidanin ürünü. BOYKOT ❌

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Yoo niye boykot olsun

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Algida İsrail'e maddi yardımda bulunuyor. Ben de severdim ama maalesef boykot

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Senin profil fotoğrafın niye böyle trans mısın sen

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Ne güzel işte versin ben İsrail’i seviyorum zaten onlar daha modern bir toplum

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Modernlik değil konu, konu müslümanları kendi toprağından edip öldürmesi. Anneni veya bebeğini öldürdüğünü düşünsene ve bu arada bilgin olsun magnumun içinde araştırmalarda plastik maddeler çıkmış

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Muslumanlari sevmiyorum çok kötüler

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Bizim ülkedekileri diyorsun tamam der geçerim çünkü müslümaniz deyip müslüman gibi davranmıyor çoğu ama Filistin'dekiler için öyle diyemem oradakiler düzgün müslümanlar o yüzden onlar için boykot yapıyorum

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Oradakileri nerden tanıyorsun , suriyelilerden farkları yok ki

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Senin tarihi bilgin az, araştır ve ayrıca Yahudilerin planında Türkiye'nin güneydoğusu da var. Hz. İbrahim'in şehri diye bilinen Şanlıurfa falan... Yani Filistin'den sonraki hedef BİZİZ!

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Urfa’yı alabilirler kimseye bir faydası yok zaten o bölge hep zarar

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Ama madeni kaynaklarımiz da gidecek ve yüzölçümümuz küçülecek

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Küçülsün nüfus da azalacak sonuçta , hem sanki petrol var yani Urfa’da ne madeni kaynağı?

      Yorumla
    • Cansuay1
      Cansuay1
      +1 yıl

      Maden diyince aklına niye tek petrol geliyor? Bakır, demir, krom, bor, kömür gibi farklı maden kaynakları da var. Petrol olmasa bile araştır bak hangi maden kaynakları varmış Urfa'da. Nemrut dağı falan da bizim ülkemizde, bizim ülkemizde bazı peygamberler yaşadığı için istiyorlar

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Külah severim

    2
    0 Yorumla
  • sonrisasmísticas
    sonrisasmísticas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Paketli

    1
    0 Yorumla
  • ssudee55
    ssudee55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Her türlüsü

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Açıkta satılan külah dondurmaları mı seversiniz paketli dondurma mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Paket mi yoksa açık dondurma mı seviyorsunuz? 47 cevap verildi
Açık dondurma mı yoksa marketlerde satılan ambalajlı dondurmaları mı daha çok seversiniz? 8 cevap verildi
Paket dondurmaları mı daha çok seviyorsunuz yoksa açıkları mı? 29 cevap verildi
Neyli dondurma tercih edersiniz? Peki külah mi kupta mi seversiniz? Ve en onemlisi hazir mi... 34 cevap verildi
Arkadaşlar, tatlıların yanında "dondurma" sever misiniz yoksa sade tatlıyı mı tercih edersiniz? 67 cevap verildi
Tatlıların yanında dondurma mı tercih edersiniz yoksa kaymak mı? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨