Paket mi yoksa açık dondurma mı seviyorsunuz?

Böyle açık dondurmaları çok severim. Paketli olanlar asla açık olanların verdiği tadı vermiyor.
Lezzetleri ve aromaları arasında çok büyük fark olduğunu düşünüyorum.
Siz paket mi yoksa açık dondurma mı seviyorsunuz?
Paket mi yoksa açık dondurma mı seviyorsunuz?
Paket mi yoksa açık dondurma mı seviyorsunuz?
Cevapla