Böyle açık dondurmaları çok severim. Paketli olanlar asla açık olanların verdiği tadı vermiyor. Lezzetleri ve aromaları arasında çok büyük fark olduğunu düşünüyorum. Siz paket mi yoksa açık dondurma mı seviyorsunuz?
Paketli tercihim Sanırım 14 yaşımda falan yedim ilk ve son açık dondurmayı, daha da yemedim. Çok hijyen gelmiyordu bana, bir görüntüden sonra daha da soğudum. Paketliler çok mu güvenilir diyeceksiniz değiller ama böyle açık hâlde satılması falan hijyenik gelmiyor.