Açık dondurma mı yoksa marketlerde satılan ambalajlı dondurmaları mı daha çok seversiniz?

Marketten aldığım dondurmaları yiyince pek bir şey anlamıyorum ama açık dondurmalar bana daha keyifli geliyor. Kavun, vanilya ve karamelli favorilerimdir. 😎🍧🍨🍦 Kağıt helvanın yarısına vanilyalı, diğer yarısına karamelli dondurma= ay layk to movik movik 😅😅😅
Açık dondurma mı yoksa marketlerde satılan ambalajlı dondurmaları mı daha çok seversiniz?
Cevapla