
Madem ki dondurma serinletici, neden üzerine su içeriz Buda ayrı mesele 😊

Madem ki dondurma serinletici, neden üzerine su içeriz Buda ayrı mesele 😊
Sade olacaksa eğer Maraş olanını yerim çok güzel oluyor. Ama değilse değişik tatlara açığım, en son bal badem denemiştim kakao ile çok hoştu.
Bunun dışında neden su içeriz?
Dondurmanın dışındaki buz kristalleri ne kadar kalitesiz olursa o kadar sıkıntı yaratabilir. Boğaz enfeksiyonu açısından bu yüzden ılık bir su içilir ve enfeksiyon riski en aza indirilir. Suyun ılık ya da ılığımsı olması önemlidir. Ben ağızdaki tadı götürdüğü için sevmiyorum ya
yarılmanın lüzumu yok cevap net, gökten zembille inmiyor sonuşta dondurma, orjin olmadığı için katkı şeker dolu yani Sonra yandım anam hesabı Suyumuzu içiyoruz efendim.💧Bunun yanı sıra sende tatlısın mesela senin peşinde mücadele edip koşanlarda çok Su içmiştir bide ordan bak meseleye anlıyomusun.×͜×🩸
Neguzel bir anlatım teşekkür
Çikolata ve çilek ikilisi vazgeçilmezim neden su içilir konusu da bademcikler bir anda soğuk şoka uğradığı ve donup salgı sağlayamadığı için su ile bademciklerin ıslanıp eski haline dönmesidir
Bana yorum yapınca heyecan yapmıştır veya suya bandır belki bafemciği kurumuş olabilir
Evet var
He he
Antepliler yiyor benim tercihim belli yorumda ne okuduysan o çilek çikolata
Teşekkür ederim
Bensiz yiyorsun gadası 😅
Doğru dedin 😅
Cevap
29Cevap
Afiyet olsun ben her zaman magnum seviyorum yani paket dondurmaları seviyorum daha çok. ama bazen de hamburgerin yanında satılan açık sütlü dondurmaları seviyorum. ama fark etmiyor ya hepsi güzel
Merhaba
Ben karışık dondurma daha çok severim. Bal badem, kavun, vişne ve limon aroması mixlemesi beni benden alır canım istedi şu an ya
Dondurma sade olur reis, o yediğin soğuk krema
Afiyet olsun
suyu serinletsin diye degil. agizdaki dondurma kalitntilari gitsin diye. unutma dondurmada bi tatli. ve tatlidan sonra su icmek daha iyi hissetttirir 😊
Kokteyl
O bahar ayında öyle olur dondurma yenildiğinde yani hava bir soğuk bir sıcaksa hasta olmamak icin
Her şeyin olduğu gibi dondurmanın sadesini severim ki yediğim dondurmanın tada ağzımda kalsın.
Karışık olsun üstüne çikolata ve ceviz 🤭 senmi ısmarlayacaksın
Suyu bogazimiz ağrımasın diye içeriz
Boğazın hassasiyetini koruma adına ılık su içilir. Kokteyl olanından alayım
Kokteyl, kakaolu + Vişne veya Limon gibi ekşi tatlardan biri ile karışımı
Düşünen adam seni bu sözünü görse düşünmeyi bırakır
Ben sade ve kakaolu seviyorum,
Sizin oralar da sıcaktır
Boğazımız şişmesin diye
Karışık işler sevmiyorum
Sade ve Antepfıklı
Vişne kakao olabilir 😋
Kavun çilek böğürtlen
Külahta sevwrim külahı yemek hoşuma gider.
Pek sevmem olacaksa da sade olsun
Meyveli olmasın da
Vısne ve lımon
Bir kaç saat önce vişne ve kavunlu yedim
Karışık olmasını tercih ederim..
karışık dondurma çook severim :))
Kokteyl
Kokteyl
Sade swveirm
Ben fıstıklı dondurmayı seviyorum 🥰
Dondurma sevmem
Bal badem
Karışık durumlar
Kokteyl.
Sade
Antep fıstıklı
Sade
Cikolatali ve ekşi tatları seviyorum
Sade
Ortaya karışık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?