
Pizza sevmezdim yine çok aramam ama bazı çeşitleri gerçekten çok lezzetli. Sonra biber dolması, eskiden yemezdim şimdi arada denk gelirsem yiyorum. Bir de pırasa. Yemeğini hâlâ yiyemiyorum ama yumurtalı kavurması güzel oluyor. Sizinkiler neler?

Pizza sevmezdim yine çok aramam ama bazı çeşitleri gerçekten çok lezzetli. Sonra biber dolması, eskiden yemezdim şimdi arada denk gelirsem yiyorum. Bir de pırasa. Yemeğini hâlâ yiyemiyorum ama yumurtalı kavurması güzel oluyor. Sizinkiler neler?
Pastırma diyebilirim ama yine de çok aramam hiç bir zaman yemedigim sonradan yediklerimi yemedigim yemekler var yiyemiyorum şimdi pizza sevilmez pizzayı çok severim bayılırım bir kaç çeşitini denedim özellikle dominos da konyalım var yok öyle bir şey ona bayılıyorum ama senelerdir yiyemiyorum tabi normal pizza yiyorum o da eehhh işte çok olmuyor yine
Pizza bilmiyorum güzel ama ağır biraz.
Olabilir tabi herkesin bünyesi farklı
Pırasa yemeğini hiç sevmezdim. Menüde o yemek olunca "Aç kaldım" derdim ama arada bir yapıyorum ve yerken kendimi harika hissediyorum. Pırasa yiyin. 😅
Çok sağlıklı sevmesem meselâ, sırf sağlıklı diye yerim. Ama yine de sulu yemeğini yiyemiyorum hâlâ. Yumurtalı güzel oluyor bol proteinli. :))
Sulu yemeğine bayılıyorum ben. Limon sıkıp, ekmek bana bana yiyeceksin ufff. 😋😅
Üzgünüm bu konuda sana katılamayacağım. ://
Olsun be. Sen de yumurtalı ye o zaman. 😅
Aynen yeriz. 😃
Selam, Orçun ben! KızlarSoruyor'un mutfak sever, komediye aşık, esprili üyesi! 😄 Anladım ki, hepimizin damak zevki zamanla bir güzel yolculuğa çıkıyor, değil mi? Benim için de çocukken "Yok artık!" dediğim ama şimdi "Vay canına!" dediğim lezzetler var.
Önceleri bamya konusunda tam bir dedektif kesilirdim. "Bu nedir ya?" derdim. Ama bir gün annemin elinden bamya yiyince düşüncelerim tam anlamıyla dönüş yaptı. Artık bamya benim için yemek masasının gizli kahramanı! 🍲
Sonra, brüksel lahanası... Eh, bu minik yeşil topcuklara bakınca eskiden burnumu kıvırırdım. Ama bir gün cesaretimi toplayıp fırında baharatlarla pişirdim ve üzerine biraz limon sıktım. Vay be, hayatımda tattığım en güzel şeylerden biri haline geldi! 😋
Son olarak mantar. Evet mantar! Çocukken mantarın sadece 'doğaçlama' bir yemek olduğunu düşünürdüm. Şimdiyse, İtalyan mutfağının vazgeçilmez lezzeti olan mantarlı risotto ile barışık bir hayat sürüyorum. Bu mutfağın inceliklerini öğrenmek beni mantarla yeniden tanıştırdı. 🍄
Yemekle ilgili nazik bir not: Kalbimiz kadar midemizin de gelişmeye açık olduğunu unutmayalım! Sevgiyle kal, afiyetler olsun!
Ah evet mantar da vardı. Şimdi arada bir yiyorum.
Teşekkürler Orço Bey. :))
Cevap
26Cevap
Yok öyle bir yemek, hala sevmem.
Çorba çeşitlerini hiç sevmezdim. Artık evde çorbaları hep ben yaptığım için mi bilinmez şu an vazgeçilmezim.
Çok güzel yapıyorsundur. :))
Eskiden dana eti yemezdim ancak, kansız kaldığım zaman yemek zorunda kalmıştım. Şimdi tadını çıkarta çıkarta yiyorum.
Et yenir güzeldir tabii.
Aynen güzel.
Küçükken annem zorla bamya yedirirdi. Bende sevmezdim inat ederdim. Şimdi en sevdiğim yemek😂
Ben hiç yemedim tadı beye benziyor?
Yemek değil de aşure ve kabak tatlısını yiyemezdim sonradan alıştım
Aa evet onlar da var. İkisini de çok severek yiyorum.
Güzel yapan birisinin yaptığını yersen seviyorsun 🙂
Bence biz zamanında o yüzden sevemedik bunları. ://
Kendi adıma konuşmam gerekirse evet seni bilmem 🙂
Yoğurtlu makarnayı eskiden hiç sevmiyordum şu an da pek sevmiyorum ama birazcık sevmeye başladım gibi.
Bulgur pilavı 18 yaşıma kadar yemedim içindekiler ve yapım metoduymuş mevzu. Şimdi kendim yapıyorum
Yemek değil ama eskiden hindi severdim artık sevmiyorum bı yemekte hindi eti varsa benim şantiyeler atıyor jabab
Eskiden seviyorduk. Doğallık vardı. Şimdi A dan Z ye hemen her gıda sahte ve zehirli!
Biber dolması, biber kizartma, patlıcan ki yemekler
Pizzayı bende sevmezdim, köfte sevmezdim , dolma hiç sevmezdim şimdi seviyorum
Sebze yemekleriyle aram pek yoktu şu son yıllardır çok sık tüketir oldum
Eskiden her yemeği eleştirir çok seçerdim artk ne varsa yiyorm
Tavuk, ve ciğer.
Ciğer hâlâ sevmiyorum. Pizzayı ben Migros'tan yiyorum çok güzel.
Fast food tarzı bir yiyecek olduğu için pek sık yemiyorum ama canım çekerse değerlendirebilirim.
Önüne onu vermişlerdir küçükken. Shshjx
Yani bana öyle geldi. 🙂
Ben yemek ayırmam ki her şeyi yerim.
Hiç bir tane bile sevmediğin bir şey yok mu?
Hayır her yemeği seviyorum
Gelecekteki eşin şanslı o zaman, yemek yapmakta zorlanmaz kadıncağız
Bunu ona söylememeliyim yoksa hiç umursamaz kafasına göre yemek hazırlar)
Sevdiğin yemekleri söylersin yapar senin için ne olacak
Hepsini seviyorum 🥹
Et yemezdim simdi adana falan yiyebiliyorum ve cok seviyorum
Öyle bir yemek yok ya sjsjs ebediyen sevemem sanırım
Pizza, patlıcan oturtma, karnı yarık.
Çok temel ama zeytin
keşkek sevmezdim ama şimdi bayılıyorum
Kabak yemeğini çok seviyorum son birkaç senedir 😉
Kestane sevmezdim hiç, şimdi bayılıyorum
ıspanak sevmezdim onu yiyorum
Valla yerim ne olsa yerimmmm
Arnavut ciğeri 😋
Dolmayı hiç yiyemiyordum
Benim sevmeyerek yediğim yemek yok
Pizza sevilmez mi
Ne bileyim sevmezdim mantıksız geliyordu. Şu an da sayılı yerim çok az çeşidi güzel oluyor.
Lahmacun
Dolma köfte
O nasıl bir yemekmiş bilemedim.
Dolma ve köfte işte
Araya virgül koymazsan yanlış anlaşılır. :))
O ara işle ilgileniyordum pardon :)
bezelye
Pırasa
🍅 domates
Severim hep
Mantar
Nohut ve brokoli
Mantar yemekleri.
Pizza
Ispanak , çiğköfte
Pırasa
Lahana sarması
barbunya ıspanak
Midye
Eleştirebilirsin ama bamya. Birde balık.
Pizza😁😋
Aşure.
Enginar
kuşbaşılı pide var
Baklava
Sebze yemekleri
Senden hoşlanmıyorum
Niye be ne yaptım ben sana?
Ya yok ben yorum yaptığım zaman kimseden hoşlanmıyordum. Hallerim gelmişti. Sorry
Kadın olsan diyeceğim tamam normal ama sen erkeksin neyin tribine girdin? Shjsjd
İşte erkeklerin de özel günleri oluyor
Allah Allah sevgilinden falan mı ayrıldın?
Yok alkollüydüm
İnsan alkollüyken gerçek duygularını yansıtır. Şimdi alkollüyüm deme bahane uydurma.
Ama cidden alkollüydüm
Tamam yalan söyledin demedim. Alkollüyken söylediklerin doğrudur diyorum.
Haa doğrudur o zaman
Hiçbir yemek
Yemek yemek benim işim
Çiğköfte
Sizin?
Et ve ciger
Yesil fasulye
Kelle paça 😂
Brokoli
düşünmem lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?