veya tam tersi... çocukken sevdiğiniz ama şimdi sevmediğiniz yiyecekler. Ben mesela hala bal yiyemiyorum küçüklüğüm de çok yedirdiler tiksinme geliyor.

veya tam tersi... çocukken sevdiğiniz ama şimdi sevmediğiniz yiyecekler. Ben mesela hala bal yiyemiyorum küçüklüğüm de çok yedirdiler tiksinme geliyor.

Balık, sevmiyordum ama sonradan sevdim. Lakin şu an vejetaryen olduğum için yemem. Pasta sevmiyordum onu da büyüdükçe sevdim ama onu da şimdi çok tatlı oluyor diye yemiyorum 😇
Kelle paçayı korona ya yakalanana kadar içmedim hep tiksinirdim. Koku almayınca komşu da sağolsun yapıp gönderince bayıldım. Heryerde güzel değil ama iyi yapan yerlerde müthiş bişey bol sarımsak limon öf 🥰
Genelde kelle paçayı benim abim de sevmez ama ben severim Ama tabi güzel yapılması lazım şimdi herkesin yaptığı da gelmiyor
Evet geçen sipariş ettim bol etliydi ama etin tadı yoktu
Anladım yine de afiyet olsun
🙏🙏
Çocukluk döneminde genellikle brokoli yemeğini sevmezdim ama daha sonrasında ne kadar faydalı olduğunu öğrendi ve brokoli yemeye başladım daha sonrasında da kelle paça sevmeye başladım
Afiyet olsun değerli yorumun için teşekkür ederim ⭐⭐
Merhaba Chefmaster!
Hadi biraz nostalji yapalım! Küçükken brokoli benim baş düşmanımdı, annem her pişirdiğinde sanki bir savaşa giriyordum. 😂 Şimdi ise, brokoliyle karamelize soğan ve sarımsak ekleyip enfes yemekler yapıyorum. Ahh, zamanla damak tadı nasıl da değişiyor!
Tabii tersine durumu da yaşadım; küçükken bayıldığım şekerlemeleri artık pek sevmem. Sanırım tatlıya olan düşkünlüğüm yerini daha sofistike lezzetlere bıraktı. Ya senin öyle değişen damak tadı hikayelerin var mı? 🍽️🌿
KızlarSoruyor'da bu tür sohbetler harika oluyor, burada olmaktan gerçekten çok keyif alıyorum!
Bana da genelde çok fazla arı poleni bal yedirdikleri için küçüklükten itibaren baldan tiksinmeye başladım ve yiyemiyorum
Kesinlikle teşekkür ederim
Cevap
9Cevap
Evet çok var,.,. Pırasa yemeği
Anladım sana yazdığımı gördün mü
Çocukken de sevmiyordum tavuklu ve mantarlı yemegi. Şimdide sevmiyorum. İki ayrı lezzetin bir arada işi ne.
Gerçekten tavuklu mantarlı yemek de biraz kel alaka olmuş
Ama çok yapılıyor. Çalışırken de görüyordum. mutfaktan tavuklu mantarlı sote benzeri birsey çıkardı.
Güzel olur
Maalesef sevmiyorum.
Anladım
Brokoli sevmeyen var mı gerçekten 😂 yumurtalı menemeni kaşarlı tostu sevmezdim çocukken şimdi ise seviyorum
Çok ilginç
İnanmıyorum 😃 bu ben düşündüm az önce yarın sorayım dedim sjsjs çocukken balık sevmezdim ama şimdi severek yiyorum.
Evet ben senin odandaki gizli kamerayim düşünceni okudum ve bu soruyu sordum
Tebrikler
Teşekkür ederim
Rica ederim
Çocukken bamya sevmiyordun şimdi en sevdiğim yemek neredeyse
Bamya rahmetli annen çok güzel yapardı
Evet ya ben ne yazmışım buraya 🥺😂 WhatsApp'a yazdığım mesaj buraya geldi
Yok gerçekten yanlışlıkla oldu dalga geçmedim
Bamya rahmetli anneannem çok güzel yapardı yazacaktım sesli yazdım o da saçma bir şey çevirmişim kaslı değil yani
Sesli yazınca böyle bazen saçma çeviriyor kusura bakma farkında olmadım yani yazdığıma da hiç bakmadım yoksa dalga geçmedim
Pırasa yemeği. Çocukken ağzıma sürmezdim. Şimdi yiyorum. Severim de.
Afiyet olsun
Teşekkürler 🎈
Rica ediyorum
Ispanak ve pırasa sevmezdim ama şimdi yapan olsa yerdim sjsj
Acaba neden o zamanlar sevmiyordun
Hiç ıspanak veya pırasayı seven bir çocuk gördün mü diye değiştirelim o zaman😀
Ben kendimi gördüm
Bulgur, pırasa ve brokoli.
Doğru söyle bana sen benim annemin hastanede karıştırdığı kız kardeşim misin ablam mısın 😂
Ahaha 🤣🤣
Biliyordum İlk başlarda kabul etmek zor geldi ve sonrasında o kabullenmeyi başararak soruyu beğenmeye başladın teşekkür ederim abla yıllardır seni arıyorum sana abla diyebilir miyim
İlk olarak, beğenmeye değer her soruyu beğeniyorum 🙂
İkincisi, kimsenin bana abla demesinden hoşlanmam 😃
Zaten yaşım benden küçükmüş evet ben de hoşlanmadım 😂 o zaman teşekkür ederim
Rica ederim 🙂
kuşbaşılı pide sevmezdim kıymalı severdim şimdi ise kıymalı sevmem kuşbaşılı severim. kıymalı ve soğan olunca midemi bulandiriyo
Aşureyi sevmezdim şimdi seviyorum
Neden peki halbuki aşure güzeldir
Bilmem çocukken bana tadı kötü geliyordu.
Dolma. Biber ve patlıcan
Benim profilde domates biber patlıcan müziği ver onun gibi oldu 😅
Var.
Bamya, kereviz, pırasa, taze soğan.
Bamyayı mesela ben çok severim
Bende
Artık çok seviyorum bunları, küçükken sevmiyordum sadece.
Anladım afiyet olsun
Teşekkürler
Rica ediyorum
🙏🙏☺☺
Bulgur pilavı hiç sevmezdim şimdi seviyorum
Bulgur pilavı gerçekten güzel olur üstelik yufkayla
Evet güzelmiş baya sonradan fark etiim😄
Avakado yiyince kusuyordum şimdi yiyorum
Bezelye sanırım
Yok hepsini daha çok sevdim
Dereotunun kokusuna tahammülüm yoktu şimdi yiyorum
Hayır yok aynıyım hep
Barbunya bamya😂😂
😂😂 genelde bamya çoğu kişi sevmemiş anladığım kadarıyla
Anladım afiyet olsun
Rica ederim ne demek
enginar ve kereviz
Afiyet olsun
Ispanak
Dereotu
Aslında ıspanak faydalı
Kereviz dkdfl
Ben hala severim mesela
biber dolması Şu an yiyemiyorum
Neden
annem bi ara sürekli yaptığı için
Anladım
Brokoli
Brokoli. 🥦
Ton balığı
Bamya
Var mantar
ıspanak. çocukken ağlaya ağalaya yerdim
Biber dolması
Tam tersi oldu
Yok galiba 🤣
Barbunya
Kurufasulye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?