Pzt, 01 Kas 11:41
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Küçükken severek yediğiniz ve şimdi hoşlanmadığınız bir yiyecek var mı?

Benim beğenmeyip yemediğim ama şimdi yemesini en çok sevdiğim lahana dolması var.
Yaa annem tencere tencere yapardı bir tane ağzıma sokmazdım. Kokusundan midem bulandırdı.
Hamilelik nasıl bir şey hamileyken yemeğe başladım. Hemde nasıl yemek çiğ çiğ yedim. 😂😂
1keresinde beyaz plastik eldiven yemiştim küçükken midem şişti pis ezilmiş yanık plastik kokusu burnuma gegirik olarak geldi kusarken eldiven yapışarak uzun ip halini almış kusarken çıkaramadım boguluyorudm annem gördü çeke çeke bogazımdan çıkardı.Çok kötü bir anımdı hala unutamadım.
Ekmeğin üzerine tuzsuz tereyağı veya margarin ile birlikte bol bol toz şeker. Nasıl yiyormuşum onu anlamış değilim 😅. şu an bir ısırık alsam kusarım sanırım 😂😂
salçalı ekmek ve sokak sokak gezen dondurmacılar vardı termosta dondurma satarlardı. Simsiyah elleriyle hazırladığı dondurmaları bayıla bayıla yerdik. Şimdi düşündükçe tiksiniyorum.
Cevap
49Cevap
Var: ekmegimin arasina annem terayag ile recel surerdi kucukken cok severdim artik agzima surmuyorum. Bide yogurt uzerine toz seker kucukken surekli isterdim bunu yemeyi
Bende çok severim şekerli ekmek
Küçükken sevdiklerimi şu anda da seviyorum ben ya 😃 Salçalı ekmek çekti canım ahah keyifli akşamlar..
Teşekkürler 🥰
Reçel çok severek yerdim. Bamya, pırasa bunları zaten zorla yediriyorlardı :D severek yemiyordum ama şimdi yediremezler 😅
😃😃🐣
😜😜
Kücükken Brüksel lahanası sevmezdim şimdi limonlu tuzlu çok severim
Ben hala sevemedim 😐
bu görseldeki ekmeğe bir karışım sürüp fırında pişirilen şey mi acaba?
adını bilmediğim için soruyorum :)
Yok normal salçalı ekmek
Evet patlıcanın her türlü yemegi kucukken demeyim de her gun cok uzun sure yedigim icin gına geldi bir de rahatsız etmeye basladi bıraktım yemeyi
İşkembe küçükken ağza atardım sakız gibi çiğnerdim şimdi kokusu bile beni etkiliyo psikolojik ama büyük ihtimal ilerde tekrar dönerim
Severek yemiyodum ama yinede yiyordum. Isırgan yemeğini şimdi yiyemiyorum hoşuma gitmiyor kokusu tadı falan
Hoşlanmadığım değilde hiç yemediğim diyelim efendim.. Saralle 😊
Cips çocukken çok severdim her gün yerdim bir kac paket artık sevmiyorum
Şekerpareyi çok severdim ama sade olarak yerdim şimdi pek sevmiyorum
ben de senin gibi sevmediklerimi birer birer çok sevdim.
Hiç bir şey yok. Halen aynı.. yaşlansamda bu değişmez
Eskiden ıspanak çok severdim ama şimdi pek yiyemiyorum.
Hatırlamıyorum cidden ben hiçbir şey hatırlamıyorum düşündüm ama yok hatırlayamıyorum
Şimdi hoşlanmadigim yok galiba ama kucukken patlican yemegi yiyemezdim şimdi hapur hupur
Küçükken severek yediğimi şimdi de severek yiyorum..
Yemek ayırt etmiyorum fazla. Nimeti yedikçe şükretmesini bilirim.
Küçüklüğüme dair hiçbirşeyi sevmiyorum hatırlamakta istemiyorum
Küçükken neyi severek yiyorsam şimdi de onları severek yiyorum.
Dondurma küçükken çok severdim ama artık sevmiyorum
Yok benim tam tersi oldu genelde. Eskiden sevmediklerimi şimdi sever oldum.
Annem çocukken çok sebze yedirirmiş, büyüdükçe sevmez olmuştum ama mecbur geri başladık.
Ton balığını eskiden severdim ama şimdi midemi bulandırıyo ve tadı hoşuma gitmiyo
Yok, küçükken sevdiğim şeylerin hepsini ve daha fazlasını şimdi de severek yiyorum
Coookkk. Şeftali, çilek, balık ve et yanından geçmem çocukken çok çok fazla tüketirmişim
Küçükken fakirlikten yerdik şimdi bilemedim.. salça ekmek
Valla hepsini seviyorum, gene salçalı ekmek yiyorum arada
Yok be yiyon karanelli yasiyon mu sen
Düşe kalka 😃
Aynı ben gibi bende öyleyim karamelli ne zaman duzelicez bakalım
Hayırlısı knk dün ölüyorum sandım😂
Ne oldu kara 🤣
Yüzüm gözüm içinde kaldı 😒
İyisin sana bir şey olma
Olmaz 🤣
Edepsizlik yapma 😂
Çok kötüsün 😒
Geçmiş olsun ah ne üzüldüm ya ☺️ inan çok üzüldüm
şu an durumun nasıl iyi gibisin
Yalancı 😂
Yalan ne demek ki ben bilmem ne demek yalan
Kızartma türü yiyecekler küçükken ölür biterdim şimdi hiç yiyemem
Pepecuravar eskiden yersim si. di yuzune bile bakmiyorum
Haşlanmış tavuk derisini yiyordum. Şimdi düşününce midem bulanıyor
İşkembe hastasıydim 😂 şimdi ağzıma sürmem nasıl yiyordum be
Haha güxel soru şekerli yoğurt pekmezli yoğurt ekmek arası şeker 🤣🤣🤣🤣
Ekmek arası şeker ilk defa duydum😂😂Pekmezli yoğurt güzel oluyor aslında.
İyi ki şeker komasına girmemişsiniz, küçükken acıkınca şeker ve ekmek görmüşsünüz, sonra neden ekmek arası şeker yapmıyorum diye kafa da ampul yanmış😂😂
Orası öyle tabiki de, aslında çok ilginç yumurtayı yağda kırıp yemek işini sizin atalarınız bulmuş olabilir😂
Sohbetiniz için teşekkür ederim diyip ya da bir şey yazmadan sohbeti bitirebilirdiniz. Kullandığınız üslubu kendinize yakıştırıyorsanız benim için de problem yok☺
Buna espiri denir, dalga geçmek denmez. Dalga geçecek olsaydım çok farklı şeyler söyleyebilirdim. Siz kendinize uygun üslubu belli ettiniz☺ Size de yi günler😊
Çiğ domates. Çocukken iştahla yediğimi hatırlıyorum ama şimdi ağzıma süremiyorum midem bulanıyor 😅
Onun adı neydi unuttum
Hangisinin
sanırım yok hala yiyiorumdur :D
MasAllah🙈😂
:D tabi la sen sandın maşallah :D
Cheetos mu ne o. Yesıl ambalajı olan
Süt içerdim yıllardır sevmiyorum
Yok. Küçükken yemediğimi şimdi de yemiyorum
Menemen, mangalda domates, biber
Bi saniye, tam tersi - küçükken sevmiyordum artık seviyorum
Herşeyi yediğim için küçüklüğümden beri tontonum
Ciğer sevmezdim halada kusarım
Recelli ekmek şimdi hiç yemiyorum
Patlamış mısır, Marshmelow🤭
Bezelye ve sebze türü yemekler
Benim de senin gibi ayyynen
Bamya tabi ki ve pırasa
Hepsini şimdide yiyorum
yumurta, domates, patlıcan
Salçalı ekmek
Siyah zeytin
Bezelye, hala sevmiyorum :)
Yaaa bayılırım bennn
Gerçekten mi? :)
Hihiiimm 🤩
Afiyet olsun sana o zaman 😅
Sende yiceksin 😂
Ben yemesem 😶
Küserim 😒
O zaman yerim 😋😋🙂
tamam söz ver
Çok da şey yapmasak 😂
Küstüm
Tamam sözz 🙂🙂
Yok hiç aklı. a gelmedi
Var sen karam3la yani
Ağız tadım değişmedi, aynı şeyleri yiyorum
Rovi
Yok sanırım.
Sinek
Haylr yok
Patates, kofte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?