Salam, sosis ve benzeri şeyleri çok severdim. Artık sevmiyorum.. 👎

Salam, sosis ve benzeri şeyleri çok severdim. Artık sevmiyorum.. 👎

Eskiden hiçbir şey yemiyordum çok yemek seçerdim o yüzden tam tersi mevcut bende 😄 ha belki şu olur, çocukken her şeyi çilekli severdim şu an sevmiyorum.
Sevme degil de yiyeme me var o da Patlıcan yemekleri asla yiyemiyorum küçükken yerdim severek sonradan bir seyler oldu rahatsiz etmeye basladi patlican yedigim de kusuyordum ondan sonra biraktim 15 senedir yemiyorum ara ara ufak tane bir iki tane yiyorum yemegin icinde güveç olursa
Hayatım boyunca patlıcan hep bazen sevdiğim bazen sevmediğim bir meyvedir. Bu aralar pek sevmiyorum yine. Mevsimine göre yetişen patlıcandan farkediyor tadı heralde
Evet var bebeğim çocukken salama bayılırdım mesela. Ekmeğin arasına koy, üstüne ketçap, miss Ama şimdi görünce bile canım istemiyor. Ne damak kaldı aynı, ne midem 😅 Zamanla insanın zevki de değişiyor demek ki.
Çok teşekkür ederim prensesim 🌸
Rica ediyorum 💜😘
Eskiden çok sevip şimdi sevmediğin yiyeceklere veda etmek tuhaf bir duygu olsa gerek. Salam ve sosis hayranlığını kaybettiğine göre belki de damak tadın daha doğal lezzetlere kayıyordur, kim bilir? 🤔
Ben de bir zamanlar yoğun tarçınlı şeylere bayılırdım, şimdi burun kıvırıyorum. 😊 Artık tariflerimde bile dikkatle kullanıyorum. Zamanla değişiyor damak zevkimiz, belki bu da bizim büyümemizin bir parçasıdır. 🙃 Peki, salam ve sosisin yerine hangisi favoriye geçti?
Fotoğraftaki minik de belli ki makarna tutkunu, kişisel gelişimi direkt damakta başlamış! 🍝😄
Cevap
11Cevap
Yok her yemeği çok seviyorum ben😀
Çocukken soğan yiyordum balıkla çiğ soğan falan, şu an hiçbir şekilde tahammül edemiyorum yemeklerin içinde bile pişmişine bile
Patates kızartması çok severdim ama şu an olsa da olur olmasa da olur.
Tam tersi eskiden kavun yemezdim şimdi çok seviyorum
Koyun etini çok severdim dana etini sevmezdim şimdi sana etini seviyorum koyun etini yiyemiyorum
Pizza.. Lahmacun.. Çok severdim.. Ikksinide hiç yiyesim yok yaklaşık 2 yıldır.. :))
Bilmiyorum ki saniri reddetmedigim yemek yok iştahım hep açık of
Hayır yok, küçükken neyi seviyorsam hepsini hala yiyorum ve seviyorum.
Sebze yemeklerini çoğu..
Ayni şekilde salam, sosis, sucuk
Yok biz sevdik mi tam severiz🤤
Karnıyarık ve musakka
Salam, mayonez çok yerdim ama şimdi yemem.
Yumurta
Midye
kıymalı pide var
Şerbetli tatlılar
Noodle
Belkide vardir
Sütlaç
Patates
bamya iyggggggggg
Hayır yok
Pilav
Makarna 🤢
Bamya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?