
Yıllar içerisinde benim de sevdiğim bir yemek oldu ama elbette bazı kriterlerde yapılırsa.
Mesela bol domates ve salça ile, içerisinde az da olsa et konularak yapılsa çok seviyorum bamyayı çorba olarak, inanılmaz da besleyici. Çanakkale'de kınalı bamya dedikleri, bordoya benzeyen koyu bir kırmızı renkte bamya var, aroması da farklı. Orada yediğimde sevmiştim. Ya da Antalya ve İzmir'de bamyayı çıtır bir şekilde fırınlıyorlar ya da kızartıyorlar ve zeytinyağlı sebze tabaklarında çok güzel olabiliyor yoğurt temalı soslarda.
Eskiden tadını sevmeyip, ön yargıyla yaklaşıp, sonrasında ise bayıla bayıla yemeye başladığınız yemekler var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer