
Bende kokoreç yemeye gittiğimde adama kekik atar mısın demiştim. Ben kokoreçe kekik atmıyorum tadını bozuyor demişti adam. Oluyor böyle şeyler. 😄

Bende kokoreç yemeye gittiğimde adama kekik atar mısın demiştim. Ben kokoreçe kekik atmıyorum tadını bozuyor demişti adam. Oluyor böyle şeyler. 😄
"Et balık kelle bunlar yenir elle" sözü boşuna söylenmiş olamaz 😅 Çatal bıçak olmadan da yiyilebilen onlarca yemek var (örn: hamburger) Elle rahatça yiyebileceksem neden çatal bıçakla ağzıma bir parça yemek götürmek için mücadele edeyim parmaklarım boşuna mı var 😂
Et balık kelle bunlar yenir elle. Geçen biri araplardan şikayetleniyordu elle yiyorlar diye. Lan senin balığı çatalla yerken çektiğin ıstırabı ben görüyorum🤪😂😂 Şatobiryana pilavı elle yiyince hoş olmuyor hakikaten😂😂😂
Balığı çatal bıçakla yemek daha kolay aslında. Kılçıkları bir daha rahat ayırıyorsun.
Kılçıklıkları bile olacaktı.
@DedektifMinnie Çatal bıçakla balık yeniyorsa çupra levrek falan yeniyor, onlarda da omurga dışında kılçık yok zaten. Niye vakit kaybedeceksin al eline afiyetle götür😄
Sazan gibi büyük bir balığı da yiyebiliyorum. Çoğu el ile yiyenden daha hızlı bitiriyorum. Gerçekten kullanmayı öğrendiğinde kılçıklarını hızlı bir şekilde ayıklayıp bıtiriyorsun.
Cevap
9Cevap
Nasıl yediğime bağlı. Plastik çatal bıçak falan varsa sıkıntı. Birdaha gitmem.
Çatal bıçak ile yenen bir yemek olmadığını düşünürdüm.. sorun etmem ama yemeğe göre değişir bu durum
İtalyanlarda spagettiyi kırmadan yiyorlar ve pizzaya ketçap dökmüyorlar nedenini bilmiyorum ama saçma
Pizzaya zaten aslında ketçap mayonez eklenmez. Ama biz Türkler pilava bile ketçap mayonez döküyoruz. İtalya'da pizzanın yanında ketçap mayonez istesen gülerler. 😊
Evet her ülkede böyle kurallar vardır ama ben asla pilava ketçap dökmem pizzaya dökerim güzel oluyor 😀
Ama ketçap pizzanın tadını sence bozmuyor mu. Mesela ketçaplı olduğu zaman misal veriyorum sucuğun, peynirin tadını alabiliyor musun 😊
Evet sorun olmuyor alıyorum tadını
😂 damak tatlarımız farklı biraz
Evet hiç uymuyor doğru
Bu restoran çalışanları manyak sanırım bende bugün son sorduğum soruda ki gariplikle karşılaştım
Bazı mekanlar artık neyi nasıl yiyeceğimize kendisi karar veriyor 😄
Yani çatal ve kaşıkla yenmesi gerekiyorsa ve yoksa gitmem o restorana
Bu kokoreç hikayesini anlatmayı çok seviyorsun galiba ckskvkskk
😄Neden
Evet ama bir tanesinde tek vardı ya 😂
Çatal kaşık kullanmam gerekirse ve vermezse avuçla mı yicez diye sorarm
Ne yiyeceğime bağlı. Eğer elimle rahat yiyebileceğim bişeyse sorun olmaz.
Çatal bıçak istemeyiniz diyorsa sende lütfen hesap isteme deseydin 🤪
Burası Hint mutfağı mı 😂
Ben kaçar 😂
İpnelik olsun diye ayağımla yerdim
2024 yılındayız derim😅😅👍👍
Elimle yerim
En güzeli
Eksi puan yazardım ve bir daha gitmezdim.
neden derdim tuhaf bulurdum
Nasil yok derim
gitmem oraya
kalkarım
Gitmezdim
Gitmiomki kac yildir
Çokta skmde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?