Ben genelde misafir gittiğim evde diyetteysem dahi yerim. O kişi zahmet edip benim için o kadar şey hazırlamış ve ben diyetteyim diyip de reddedersem kendimi çok kötü hissederim. Bi keresinde aynısı başıma gelmişti ve bana misafir gelen arkadaşımın diyette olduğundan habersiz o kadar çok şey hazırlamıştım ki... sonrasında bana “neden zahmet ettin ben diyetteyim” demez mi? Çok üzüldüm, bütün motivasyonum düştü ama belli etmemeye çalıştım, tabi ne kadar başarılı oldum bilemiyorum. Daha hafif şeylerden ikram ettim ben de 😒 ama aynı şeyi ben gidip de bi başkasına yapmam. Ya konuşuruz öncesinde diyetteyim diye o ona göre yapar ya da direkt bişey demeden yerim.
Şu yaşıma kadar hiç diyet deneyimim olmadı çünkü düzenli spor hayatım var. Dünyaları yiyip üstüne spor yapıyorum haha Sarmaya ve (şarapta) az pişmiş bonfileye hayır diyemezdim
Bugüne kadar hiç diyet yapmadım. Hiç bir şeye hayır demem. Yemek seçmem. Helal olsun yeter. Ama mesela baklava gibi şerbetli ve dondurma gibi sütlü tatlıları çok severim. 😎
Aynen katılıyorum hayır dememek geliyor içimden ve bir lokma ye çeyrek tabak ye ayıp olmasın diye konuşan iç sesim ve yedikçe artan iştahım hunharca esir alıyor ve ele veriyor beni 😋
Hayatım boyunca hiç diyet yapmadım. O yüzden hangisine hayır diyemeyeceğimi bilmiyorum. Ama tokken hayır diyemediğim tek yemek biber kızartması. Tokta olsam o kokusuna dayanamam yerim.