Kişilik & Karakter Bir restoranta gittiğinizde bu şekilde önünüze bir sunum gelseydi tepkiniz ne olurdu? r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor muhtemelen sapınıda hesabı getirirken vericekler sanırım 😂😂 Bir restoranta gittiğinizde bu şekilde önünüze bir sunum gelseydi tepkiniz ne olurdu? Cevapla Getir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Şikayet ederdim ben sağlık bakanlığına ya da nereye ediliyorsa. 0 0 Yorumla
Danışabilirsin Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 506 cevap paylaştı. Ben kazma saplı istemiştim. Bu biraz ağır hesap olacak :D 1 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Sapını hesabı getiricince veriyorlarmış 😂😂 Yorumla Danışabilirsin +1 yıl Mantıklı :D Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bencede 😂 Yorumla
Erhancanlar Takip Et Master Yaş: 55 , eic 94% +1 yıl Bakma kürek dediğine, bu yemeği yapmak ister yürek be anam yürek. Afiyet olsun, eline sağlık derim ve afiyetle yerim... 0 0 Yorumla
BlackJack_0642 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 336 cevap paylaştı. O küreğin sapını gözüne gözüne sokardım yalan mı söyleyim yani neysem oyum kalabalık oldukları için onlarda aynı seyi düşünürlerdi benim için 0 0 Yorumla
gizemlikız4444 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. İşte kürek hesabı ödemek için yürek gerek diyor sanırım 0 0 Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl İyice saçmaladı insanlar gerçekten, sunum ayağına 0 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Geri gönderirim. Düzgün bir şekilde getirmelerini isterim. 0 0 Yorumla
hael8885 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 312 cevap paylaştı. Sevgilimi evden çekiç ve kazma almaya yollardım. Baretsiz de girmezdim içeri. 0 0 Yorumla
Ash_Ketchum Takip Et Master Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Yemeği yedikten sonra küreği ağızlarına vururum 😂😂😂 0 0 Yorumla
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Artık evden götürüyorum yemeğimi. Hem daha temiz hem daha ucuz 0 0 Yorumla
endlessriver Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 373 cevap paylaştı. Artık farklılık olsun diye ne yapacağını şaşırdı mekanlar:) konsept saçmalaması yaşıyorlar 0 0 Yorumla
Erdal3457 Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl Kaşıkla verip kürekle almak 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Aynen 😂😂 Yorumla
Someonewhodontcare Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Bu yemeğini bitirmezsen ağzına kürekle vururum sunumu :) 0 0 Yorumla
Merhametli_Adam Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 97% +1 yıl Yemeyenler öğrensin kürek kebabı bu 🙂 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Çok komik durum 0 0 Yorumla
skxmen Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 684 cevap paylaştı. Yerim bişey olmaz konsepti bu şekilde demek ki 0 0 Yorumla
Bayxz1997 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yaratıcı olduklarını zannediyorlar derim. 0 0 Yorumla
DawnGuard Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 87% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 605 cevap paylaştı. Azına kürekle vururum dedikleri bu mu? 😁 0 0 Yorumla
zeyyolliiçeee Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 52% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 673 cevap paylaştı. Lezzetli gözülüyor ama tabakta tercih ederim hahsh 0 0 Yorumla
Gizemmmmmli Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 832 cevap paylaştı. Giderdim kürekle sunum mu yapılırmış 0 0 Yorumla
bereloji7 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 513 cevap paylaştı. Farklılık güzeldir hoş karşılarım 0 0 Yorumla
Zenci_gibi Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Benim sağı oraya sok derdim 😄 0 1 Yorumla Zenci_gibi +1 yıl Sapı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Şikayet ederdim ben sağlık bakanlığına ya da nereye ediliyorsa.
Ben kazma saplı istemiştim. Bu biraz ağır hesap olacak :D
Sapını hesabı getiricince veriyorlarmış 😂😂
Mantıklı :D
Bencede 😂
Bakma kürek dediğine, bu yemeği yapmak ister yürek be anam yürek. Afiyet olsun, eline sağlık derim ve afiyetle yerim...
O küreğin sapını gözüne gözüne sokardım yalan mı söyleyim yani neysem oyum kalabalık oldukları için onlarda aynı seyi düşünürlerdi benim için
İşte kürek hesabı ödemek için yürek gerek diyor sanırım
İyice saçmaladı insanlar gerçekten, sunum ayağına
Geri gönderirim. Düzgün bir şekilde getirmelerini isterim.
Sevgilimi evden çekiç ve kazma almaya yollardım. Baretsiz de girmezdim içeri.
Yemeği yedikten sonra küreği ağızlarına vururum 😂😂😂
Artık evden götürüyorum yemeğimi. Hem daha temiz hem daha ucuz
Artık farklılık olsun diye ne yapacağını şaşırdı mekanlar:) konsept saçmalaması yaşıyorlar
Kaşıkla verip kürekle almak
Aynen 😂😂
Bu yemeğini bitirmezsen ağzına kürekle vururum sunumu :)
Yemeyenler öğrensin kürek kebabı bu 🙂
Çok komik durum
Yerim bişey olmaz konsepti bu şekilde demek ki
Küreği kafalarına yerlerdi
Pis görünüyor yiyemezdim
Yaratıcı olduklarını zannediyorlar derim.
Azına kürekle vururum dedikleri bu mu? 😁
Lezzetli gözülüyor ama tabakta tercih ederim hahsh
Giderdim kürekle sunum mu yapılırmış
Farklılık güzeldir hoş karşılarım
Bana iğrenç geliyor.
Benim sağı oraya sok derdim 😄
Sapı