o kişinin davranışından rahatsız oldugumu belli etmek icin cins cins bakarım, ha gidip birsey söyleyemem orası bir işletme ve işletme sahibinin çalışanlarının hakkini gözetmesi gerekir. garsonun yerinde olsam ne yapardım? Boyle biseyle karşılaşmamak adına garsonluk Yapmıyorum oysa cok guzel bir meslek fakat insanlar sıkıntılı olabiliyor iste.
Gördüm ve müşteriyi uyardım. Garson kavga çıkmasın diye arabulucu olmaya kalktı. Çalışmak zorundayım dedi o arada. Üzüldüm ama kadina gereken her şeyi söyledim. Herkes dönüp bize baktı. Olayı anlamayanlar için hemen elime telf aldim ve arkadaşımı aradım. Müşteri olduğu için garsona köle muamelesi yapıyor falan anlattim durumu sesli sesli:) Kadın uzun süre durmadi kalkti ve kapidan çıkarken "or... lar" dedi :))) Dengesiz insan çok.
Tepkimi garsona haddinden fazla ii davranarak ve bunu mümkünse sesli olarak dile getirerek gösterirdim tabi burada garsonun haksız yere ezildiğini görmem lazım.
Emin ol garsonu küçümsemeye çalışanşar ellerine 3 kuruş para geçince ne oldum delisi olanlar. Böyle bir şey görürsem tepkimide gösteririm işletmeciye o kişinin davranışlarından rahatsız olduğumu da bildiririm.
İçimde fırtınalar kopsa da abartmadigi sürece müdahale etmem doğru olmaz. Kişi kendini de savunabilir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Öncelikle gözlemlerim. Baktım ki garson suçsuz, hakkıyla işini görüyor. Pardon? Sorun mu vR derim. Konuşur o cins müşteri. Ve onunla tartisirim. Memnun değilseniz hesabı ödeyip kalkabilirsinizzzzz Der olay cikaririm.
En İyi Cevaplar