Restoranda yemeği beğenmediniz, garsona ne söylersiniz?

Restoranda yemeği beğenmediniz, garsona ne söylersiniz? Yoksa hiçbir şey söylemeden sessizce tabağı ittirip, garip garip bakarak hissettirmeye mi çalışırsınız? Bir de şu var: Yemek kötü ama garson aşırı ilgili ve kibar… Yine de şikayet eder misiniz, yoksa ‘Boş ver ya, adam iyi niyetli’ deyip geçer misiniz?
Restoranda yemeği beğenmediniz, garsona ne söylersiniz?
Restoranda yemeği beğenmediniz, garsona ne söylersiniz?
Cevapla