Et ve türevlerinden nefret ederim zoraki yemek zorunda kaldım 🙄

Et ve türevlerinden nefret ederim zoraki yemek zorunda kaldım 🙄

Ben dışarıda yiyip geldim diyorum ama genel olarakta dışarıda herhangi birinin elinden yemek yiyememe problemim var.
Mesela komşular yemek ya da tatlı gönderir ama hiç tadına bile bakmam.
Ben ikramı geri çevirmem.. sadece ilk başta istemediğimi tok olduğumu söylerim. çünkü utanırım başkasının evinde yemek yemeğyi.. ama çok ısrar ederse de sevmiyorsam bile yerim mutlaka
Cevap
11Cevap
Zor soru.. Kim olduğuna göre değişir ama reddederim genelde. Pek tanımadığım, uzak bir akrabamsa yerim sadece biraz
Zorla yemek yiyemem. Nazikçe geri çeviririm.
Birkaç lokma alırım. Hatır için çiğ tavuk yeme eğitimi aldık biz.☺️
Sevmiyorsam mümkün değil yemem. Söylerim de. Yapmışlığım da var.
geri çevirmem yerim sevmesem bile ayıp olur
Kibarca yiyemeceğimi söylerim o yüzden beni pek eve davet etmezler daha çok dışarıda buluşuruz onda da zaten istediğimi sipariş ederim 😂
yemem yemek ayırt ederim baştan söylerim yemıyeceğimi
Tadarım sadece ayıp olmasın diye.. Ben gelmeden yemiştim, aç değilim zaten der aç kalırdım..
En fazla karnım yok derim
Ayıp olmasın diye yiyorum napim
yiyebildiğim kadar yerim
Misafir umduğunu değşl bulduğunu yer
Ucundan ucundan azıcık yiyorum
Geri çeviririm
Valla sıkıntı ya
Hayir istemiyorum derim
Yiyemiyorum der geri ceviririm
Yerim mecbur
İyy sevmiyorum bunu diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?