Misafirlikte sevmediğiniz yemeği yapsalar ayıp olmasın diye yer misiniz? Yoksa sevmediğinizi dile getirir misiniz?

Misafirlikte sevmediğiniz yemeği yapsalar ayıp olmasın diye yer misiniz? Yoksa sevmediğinizi dile getirir misiniz?

Sadece bi kaç tane cidden midemi bulandıran yemek var. Onları hiç bi şekilde yiyemiyorum. Eğer onlar harici bir yemekse sevmesem de ayıp olmasın diye yerim
Çoğu zaman yaşadığım bir durum.
Farklı baharat, yağ kullanımından dolayı yiyemiyorum, hatta yutamadığım yiyecekler bile oluyor. 🤦♀️
Çoğunlukla böyle durumlarda "pek canım istemiyor, iştahım yok, aç değilim" diyorum. Günü kurtarıyor.
Cevap
14Cevap
Az bir şey olsa da yerim.
Yemezdim. hatta sevmiyorum derdim
Eğer önüme konulduysa bir iki çatal alırım ancak tabağa koyulmadıysa direkt söylerim sevmiyorum koymayın bana diye
Misafir umduğunu değil; bulduğunu yermiş. Yeriz tabii. Ev sahibinin hatırı için çiğ tavuk yenir. 😂😅😅
Yemediğim bir yemekse yemem kendime niye eziyet çektireyim :)
Hayır yemem ben tokum teşekkür ederim elinize sağlık falan derim dedimde 1 kere
Teşekkür ederim canımın bir şey istemediğini derim ya da 1 yemek yapılmaz herhalde diğerlerinden yerim
Tokum derimm 🙁 öleyim mi midem hassas zatenn
Hayır o yemeği yemem yanında başka bir şey varsa onları yerim sadece
Ben tokum zaten derim ve yemem
Ben yokum zaten ya teşekkürler gerçekten 😀
Yerim tabiki ayıp olur 😊
yemek ayırt etmem zaten, yerim
Yerim çok güzel olmuş derim3😏
Az da olsa yerim ayıp olmasın diye
Sevmediğim şeyi zorla yiyemem sofradan kalkardım
Bir kaç yudum en fazla
Çok az bile olsa yerim
@ElCuco hazır bile olsa mantı sevilmeyen bir yemekten iyidir
@ElCuco ben hep ciddiyimdir ahajjsjs
Az da olsa yerim, emek verilmiş neticede.
Yiyemem
Yerim iki kaşık😂
Az da olsa yerim
Dile getirmem
Yerim
Kesinlikle hayır
Tokum derim
Yiyor gibi yaparim
yiyemem hayir
Tokum derim
Yok yemem yine de
Mecbur yeriz
Yedim bir kaç kere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?