Bu bir "seviye" ise, bunu konuşmak ve/veya takip etmek için "bence" çok erken. Bir çok arkadaşın yazdığı gibi, müşteri olarak bizim bilmemiz yetmez, ilgili restoran çalışanlarının da anlaması gerekir. Ülkemizde kaç tane çıkar ki böyle yer?
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Türkiyede restorantlarda çatal bıçak yok ki 🤣🤣🤣 insanların tamamı ya döner, lahmacun, pizza hammurger yiyo. Hep ekmek arası sayılabilicek şeyler.Çünkü et aşırı pahalı. Bir işletmede 1 kg orta kalite et fiyatı 200-250 tl kadar çıkıyor. Keza dünya kadar vergi maliyet kalemi var.
1
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
italya-forans vs. de dikkat ederler ancak 🤣🤣🤣✔✔✔✔✔✔👌