Sevgilime kek götüreceğim, biraz iddialı konuştum. Nasıl olmuş?

Keki çok sevdiğini söyleyince ben de çok güzel yaparım falan dedim. Sizce iyi görünüyor mu? İnşallah rezil olmam ya.
Sevgilime kek götüreceğim, biraz iddialı konuştum. Nasıl olmuş?
Sevgilime kek götüreceğim, biraz iddialı konuştum. Nasıl olmuş?
Cevapla