harika görünüyor hanımefendi sevgiliniz çok şanslı ama ben orada olsaydım inanın bir dilim isterdim sizden çünkü dayanamadığım lezzettir kek ve çikolata
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sade ve sıradan bir kek bence bu kadar iddiaya daha içerikli bir kek tercih etmeliydin. Islak kek , orman meyveli kek ve üzerine jel, Beyaz çikolata ve karamel aromalı kek.. vs Yaptığın kekte idda ve yetenek yok. Yumurta süt un karıştır dök kalıba aynen böyle çıkar herkeste
@Lilenırsds siz niye başkalarının kendi düşüncelerine saygı duyamiyorsunuz , bütün samimiyetimle düşüncelerimi söyledim ve bana göre güzel evet diye gelen görüşlerden çok daha yapıcı bir yorum benimki
Kek fazla sade görünüyor albenisi yok hani gören kişide bu keki yemeliyim hissiyatı oluşacağını pek sanmıyorum ama yine de ellerinize sağlık. Tadını bilmem ama görünüşü fazla sade kek beni ye demiyor adeta yeme diye bağırıyor. Keşke ıslak kek veya çikolatalı meyveli keklerden birini yapsaydınız hem görünüşü daha ilgi çekici olurdu hem de daha lazerli olurdu. Şimdi bu yaptığınız kek neyli belli olmuyor meyveli mi başka bir şeyli mi belli değil bilmiyorum. Ben bir mekana gitseydim bu keki yiyesim gelmezdi emeğinize saygı duyuyorum ama başka kek tercihi yapabilirdiniz neyse sağlık olsun.
Kız benim sevgilim olsa Ooo Kafa yiyeceğim. O yüzden Sevgilim yok. Başım rahat. Ama götürsen sevinir. Kuzenimin de Sevgilisi dediğin yaptı. Şu an evliler çok şükür 😊🌼
Güzel kabarmış lezzetlidir muhtemelen. Düşünmen yeter bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sevgiliniz çok şanslı. Kusursuz görünüyor. Bu kusursuz görüntünün lezzeti de eminim ki görüntüsü kadar da güzeldir. Ellerinize sağlık, sizi yetiştiren ailenin de emeklerine gönülden takdir.
Dış görünüş olarak güzel ama içini bilemem malzemeleri kıvamına göre kattıysan süper olmuştur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bune Allah için. Yiyecekten iddialı konuşunca pastane gibi zannetmiştir 🤣 Allah seni ya ev keki gibi olmuş bunun görüntüsü keşke pastane usulü yapsaydın