Sevgilime kek yapıp götürdüm, aşağı inip almadı bile. Ne yapacağım?

Ertesi gün hiç yazmadım story atmis rakı içmeye gitmiş şimdi ne o yazıyo ne ben mal gibi hissediyorum
Sevgilime kek yapıp götürdüm, aşağı inip almadı bile. Ne yapacağım?
Cevapla