Sevgilimin yanına gidicem ve doğum günüsü için pasta alsam otogarda direk çıkarıp kutlasam nasıl olur sizce?

Ne diyorsunuz olmaz mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Tamam yapmıyorum 🥺 baş başa kalınca en iyisi sizin fikirlerinizi de alabilirim?
Sevgilimin yanına gidicem ve doğum günüsü için pasta alsam otogarda direk çıkarıp kutlasam nasıl olur sizce?
Cevapla