Güncellemeler
+1 yıl
Tamam yapmıyorum 🥺 baş başa kalınca en iyisi sizin fikirlerinizi de alabilirim?
Ne diyorsunuz olmaz mı?
Yani pastayı yol boyunca sağlam bir şekilde götürebilir misin güzel beklemediği anda kutlanmış olur farklı olur ama yine de daha uygun yerde ve zamanda yap
Cevap
6Cevap
otogarda bıyıklı yazın çizgili tshirt giyen dayıların yanında pek hoş olmaz. Laf filan ederler dengesizler bazıları
Saçma olur adam yoldan gelecek bide orada pasta ile mi uğraşacak
Ben gidicem
Biraz garipsenir görgüsüzlük olur bence
otogar pek de uygun olmaz gibi
Olmaz tabii ki, daha düzgün bir yerde oturun
günüsü
harika olur knk
yani saçma olur
Otogar kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?