Flörtün doğum gününü sadece pastayla kutlasam ayıp olur mu? Hediye almasam?

Sadece pasta alsam kutlasam hediye almasam olur mu? (Hediye alacak param Yok şuanda da)

Pasta yeter
Hediye al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Flörtün doğum gününü sadece pastayla kutlasam ayıp olur mu? Hediye almasam?
Cevapla