Sevgilime doğum günü için pasta alsam komik olur mu?

Sevgilimin yarın doğum günü. Baş başa doğum gününü kutlamak için pasta alsam garip olur mu? Dalga geçer mi iki kişi kutluyoruz diye 🙄

Eski sevgilimin doğum gününü baş başa pastayla meyve suyu alıp kutlamıştım. Benle dalga geçmişti birkaç kişi toplasaydın diye. Ayrıca pastayı yerken kafamı yumruklamıştı… Aklıma gelince ağladım yine aynı şeyi yaşar mıyım? 😢 ya da hiç kutlamasam mı?

Sevgilime doğum günü için pasta alsam komik olur mu?
Cevapla