Bırısınden cok hoslanıyorum. Muhabbetımız yok. Ona kek yapıp gotırsem mı kızlar?

Asansorde karsılastık ve kek kokuyor dedı. Bende ondan hoslanıyordum zaten. Ilk defa konustuk. Onunla ılgılı sorular sordum ona ama o brnımle alakalı hıc soru sormadı. Bana ılgısız mı dıye dusundum ama gergın gorunuyordu. Ne dıyecegıbı bılememıstır. Sızce yapsamda yesek mı. Aynı dershanedeyız
Bırısınden cok hoslanıyorum. Muhabbetımız yok. Ona kek yapıp gotırsem mı kızlar?
Cevapla