Ufak ufak tatliş tatliş kağıt kalıplar aldım ama maalesef onlarda kek yapamıyorum. Dağılıyor ve keklerim yayılıyor :( Kağıt kalıpta kek yapmanın bir püf noktası var mı?
Merhaba gadası 🙃 Kağıt kalıpta kek yapmak aslında kolay bir işlemdir. Çünkü sen harca hazırladıktan sonra kağıt kalıbın içerisine döküyorsun. Uygun sıcaklık olduğu zaman rahatlıkla pişecektir. Tek dikkat edilmesi gereken nokta kağıt kalıbın kaliteli olmasıdır.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kağıt kalıplar tek başına konulursa yayılıyor zaten olmaz. buz kalıpları gibi sıralı kek kalıpları oluyor 6li falan ondan alman lazım kağıt kalıpları deliklerin içine yerleştiriceksin sonrada kek hamurunu dök pişir bak nasıl kusursuz şekilli çıkıyor 😊😊
Kağıtlar kalın değilse yayılması muhtemel silikon cupcake kalıp içerisine kapları koyarsanız dağılmaz ve ayrıca kalıp kullanmam diyorsanızda karışımı yarım ölçü pay edin 1 tatlı kaşığı kadar yeterli olur.
Malzemeleri Oda Sıcaklığına Getirin Hamuru Fazla Karıştırmayın Aynı Miktarda Hamur Kullanın Fırın Isısına Dikkat Edin Soğuma Esnasında Kalıpta Bırakmayın Cupcakeleri Mutlaka Soğutun