Tatlı yapmaktan hiç anlamıyorum. Şerbet nasıl yapılır?

Şerbet yaptım. Bayağı kaynattım ama hiç yoğun olmadı, aynı su gibi. Tatlıya böyle döksem bir sorun olur mu?
Tatlı yapmaktan hiç anlamıyorum. Şerbet nasıl yapılır?
Cevapla