KFC tavukları niye bu kadar acı oluyor, ben ne zaman yesem tıkanıyorum. İsteğe bağlı olmalı acı? Normal tavukları bayağı acı geliyor.
kfc çıtır tavuk


Kullandıkları sostaki baharatlardan kaynaklı bir durum sanırım. Böyle acı yapmazlarsa sıradan tavuk olur. Onların farkı da bu zaten.
Acılı acısız olarak ayrı oluyor halbuki. Özellikle acısız istediğini ilet.
Uzun zamandır KFC den tavuk yemiyorum. Senin yerinde olsam sorardım direkt.
Bana hiç acı gelmiyor.. Aksine bundan şikayetçiyim.
Cevap
3Cevap
Menüde karıştırma olmuştur, acı ile aran yoksa özellikle uyar.
Birazdan yiyceğim aradığımda special acılı öı acısızmı ye soruyor special menü acı olur
Bugün yedim acı degildi. Kemiksiz menü var güzel
Aynen ya bana da acı geliyor
Acimi ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar