Çıtır çıtır KFC tarzı tavuk yaptım! Dışı mükemmel şekilde kızardı, içi de yumuşacık kaldı. Sizce bu lezzet KFC ile yarışır mı? 😋😋 Bu arada tombiş ellerim çıkmış 😂
Çıtır çıtır KFC tarzı tavuk yaptım, sizce daha iyisi mümkün mü?
Kendi yaptığın her zaman en iyisidir çünkü içine emeğini ve sevgin var sonuçta yemekte el lezzeti önemli. Görüntüsüne baktığım zaman gerçekten iştah açıcı duruyor. KFC’ye rakip olur mu bilmem ama ev yapımı lezzetlerin yeri her zaman ayrıdır. Ellerin dert görmesin, afiyet olsun
Efsane görünüyor eline sağlık! 🍗🔥 Şu çıtırlığı buradan duyar gibiyim, var mı ötesi? Asıl soru şu: Baharat karışımını kendin mi yaptın, yoksa tarif mi aldın? Çünkü o baharat dengesi tamamsa, bence KFC seni kıskanır. 😄 Bir dahaki sefere, belki acı biber veya biraz bal-balzamik sos kombinasyonu ekleyip ufak bir dokunuş yapabilirsin, benden tavsiye. Hadi afiyet olsun! 😋👨🍳