Selamlarrr canlar herkese, bu bencemde hepimizin bildiği ama zararlarını bilmediğimiz marketlerde satılan hazır gıdaların insan sağlığına ne kadar zararlı olduğunu inceleyeceğiz o halde herkese keyifli okumalar.

İlk sırada noodle var
Evet herkesin severek tükettiği en az 1 kere de olsa yediğimiz noodle sağlığa zarar açısından listemizin en başında. Lif vitamin ve mineral bakımından oldukça fakir olan ve yüksek miktarda trans yağı içeren noodle uzun süre kullanıldığında beyin kalp ve damar hastalıklarına yol açabiliyor.

Sonraki sıramızda tavuk nuggetlar var
Listemizin 2. sırasını tavuk nuggetlar kaptı peki bu nuggetların zararı nedir, hızlı bozulmaması için içerisine bol miktarda katkı maddesi ve bozulmayı önleyici kimyasal maddeler katılarak yiyen kişilerin aşırı yağ dolayısıyla sık sık tüketen kişilerde kalp ve damar rahatsızlıkları görülüyor.

Şimdi geldik jelibonlara
Listemizin 3.sırasını jelibonlara sakladık, jelibonun içerisindeki yüksek miktarda şeker ve yapay maddeler içerdiğinden dolayı aşırı tüketildiğinde diş çürükleri diyabet ve damar rahatsızlıkları görülebiliyor.

Çaya atılan tatlandırıcılar tehlike taşıyor
İçerisindeki asesülfam potasyum monosodyum glutamat ve aspartam içeriğinden kandaki insülinin artmasına ve iştahın artmasına neden olabilir. Bunun yerine bal hindistan cevizi şekeri gibi doğal ürünler ile çayınızı tatlandırabilirsiniz.

Şimdi ise geldik margarin
Bir çoğumuzun tükettiği her eve giren margarin aslında pek de masum değil. İçerisindeki trans yağ nedeniyle vücudunuzdaki kötü kolesterol seviyesi artar ve iyi kolesterol seviyeni de düşürür ve bu da beraberinde kalp ve damar rahatsızlıklarını beraberinde getirir. Bunun için kalbiniz için iyi olan zeytinyağı ve tereyağı tercih edin

Listemizin son sırasında kurutulmuş meyveler var
Geldik kurutulmuş paketlenmiş orijinal olmayan meyvelere. Bu tip fabrikalarda hazırlanmış işlenmiş paketlenmiş meyvelerin %30'u früktoz şekeridir bu da sizin kilo artışınıza tip 2 diyabet ve kalp rahatsızlığınıza yakalanmanıza davetiye çıkarıyor.

Bu bencemde buraya kadardı. Umarım okurken keyif almışsınızdır, sizlere marketlerde satılan hazır gıdaların zararlarını anlatan bir bence hazırlamak istedim umarım işinize yaramıştır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Faydalı bilgiler için emegenize yüreğinize sağlık çok güzel bir bence
Rica ederim
🤌🤌🤌 süper olmuş zaten hazır gıdalar üretildikçe insanın kanı daha çok hassas oldu
Teşekkürler 🙏
Rica ederim
Bunlardan olabildiğince uzak duruyorum, kaçamaklar da olmasa iyi olurdu elbette. :)
E tabi olur arada öyle :)
İşlenmiş gıdalardan olabildiğince uzak duruyorum.
Ama günümüz dünyasında tamamen sıfırlamak maalesef imkansız. :/
Evet maalesef ama uzak durmak önemli :)
Noodle lafını duyunca otomatik tiksiniyorum diğerleride doğru ama noodle harbiden aşırı doğru
Zaten listenin en başında noodle var
Sağlıklı ne var ki yediğimiz nadıl dışında çoğu kişinin vaz geçilmezi saydıkların maalesef
Öyle ama zararları da ortada
bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim
Rica ederim
sanki diğer şeyler çok sağlıklı herşeyin içinde bir ilaç bir hormaon takviyesi var
Yine de uzak durmak lazım
e bu benim gunluk besin
😀😀😀
teşekkür ederiz böyle bir bilgi için ➡
Rica ederim
nice sharing thx
np
Tebrik ederim
Rica ederim
Sağlığınıza dikkat edin geri dönüşü olmayabilir
Evet çok doğru
Bir çoğu zararli zaten
Evet maalesef
elinize sağlık tebrikler.
Rica ederim
Ellerine sağlık güzel bir bence olmuş 👏👏👏
Teşekkürler
Jelibonsuz viski içemem
tercih meselesi
Noodle zararlı ama vazgeçemiyorummm :/
Bazen öyle vazgeçmediğimiz oluyor
Güzel bir paylaşım teşekkürler
Rica ederim
Evet hazır gıdalar sağlıklı değil
Evet öyle
Bu devirde ne kaldiki sağlikli
maalesef
Güzel faydalı paylaşım olmuş
Teşekkür ederim
Güzel bence olmuş emeğine sağlık
Rica ederim
Hiç sevmem hazır gıdaları. Emeğine sağlık.
Teşekkürler
Kesinlikle kullanmıyorum bu ürünleri
En doğrusu
Dikkate almak lazım
Evet
Bilgi için teşekkür.
rica ederim
Evet noodle cok sagliksiz
Evet maalesef
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Rica ederim
Col oyi oldu bunlari dikkate alicam
Mühteşem lezzetler
Ölelim ya gıdadan ölelim ne plcak
Hazır çok sey almiyor
Çok şanslıyım hiç birini yemiyorum
@Gorduah titiz miyim yeme içme de
oh oh ne güzel