
Yapımı İçin Gerekli Malzemeler:
- 250 gr tereyağı
- 1 çay bardağı sıvı yağ
- 1 adet yumurta
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 paket kabartma tozu
- 1 çay bardağı damla çikolata
- Ve alabildiğince un

Bütün malzemelerimizi bir kaba alıp, tereyağımız eriyinceye kadar karıştırıyoruz. Daha sonra unumuzu yavaş yavaş ilave edip, hamurumuz kulak memesi kıvamından biraz sert bir kıvam alıncaya kadar yoğuruyoruz.

Hamurumuz hazır olduktan sonra, hamurları ceviz büyüklüğündeki toplar halinde kesiyoruz.

Daha sonra, ceviz büyüklüğünde kestiğimiz hamurları fırın tepsisine yerleştiriyoruz ve hepsinin üstüne hafif hareketlerle bastırıp damla çikolatalarımızı yerleştiriyoruz.

Kurabiyelerimiz hazır olduktan sonra, önceden 180°C de ısıtmış olduğumuz fırına atıyoruz. Ardından kurabiyelerimizi 20 dk boyunca ve altları kızarıncaya kadar pişmeye bırakıyoruz.

Kurabiyelerimiz 20 dk boyunca piştikten sonra fırından çıkartıyoruz. Ve kurabiyelerimiz servis edilmek üzere hazır. Herkese afiyet olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Damla çikulatalı kurabiye çuk çeveyim ve ellerine şağlık çuk güjel oymuş
Teşekkür ederim
Ellerine kollarına sağlık, emeğine ayrıca teşekkür ediyorum. Mutlaka deniyeceğim. Çayın yanında yemesi oldukça keyifli olur.
Teşekkür ederim 💛 tavsiye ederim
🥰🥰🥰 mutlaka yapıcam
Bunu annem de hep yapar ama üstüne 2-3 tane koyar en fazla böyle çok koysa tadı efsane olur 😂 tarif için ellerine sağlık 😊
Anneler tasarufludur 😅
Damla çikolatadan çok un yiyorum 😂
😂😂
Kim uğraşacak bea anneme göstereyim :D
emeğine sağlık 🌸
Teşekkür ederim 💜 he göster anneye yarın bir gün evlendiğinde annen gelip yapar çocuklara 😂
Tabii yapacak anneanne olmak kolay mı :D
Genelde oruç açtıktan sonra çorba içtikten sonra herhangi bir şey yiyemiyorum ama çok güzel görünüyor
Bu kadar hamarat olmak zorunda değilsin canım cekti
Ben kakaolu yapıyorum. Daha güzel oluyor, tavsiye ederim.
Süper tarf afiyetler olsun tesekurker tarif icin
Ayyy dur hiç kurabiye sevmem ama cookieslere bayyiilirimmm 🥲🍪🍪🍪
Ben bunları görünce direkt canım çekiyor ya diyetteyim
Canım çekti valla 😀
Elinize emeğinize sağlık teşekkürler.
Lezziz görünüyor ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Pudra sekeri 1 su bardagi dimi
Evet bir su bardağı
Hımm bende yapıyorum ve çok güzel
Ne güzel
Hrika görünüyor elinize sağlık.
Emeğinize sağlık iyi bence
Kıtır kıtır oluyosa severim
Tarifi kaydettim. Eline sağlık.
Güzel görünüyor
canım çekti deli gibi
Guzel olmus ellerine saglik 😊
Çok güzel ellerine sağlık
pudra şekeri olmadan olmuyor mu
Eline sağlık güzel olmuş
tarif için saolun yakın zamanda deneyeceğim
Denemek lazım
Afiyet olsun
Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık.
Saçma bi şekilde güzel bir lezzet bu ya