Malzemeler
- 100 gram tereyağı
- 1 çay bardağı sıvıyağ
- 1 çay bardağı yoğurt
- 2 yumurta (birinin sarısını ayırın)
- 2 yemek kaşığı sirke
- 1 tatlı kaşığı şeker
- 1 tatlı kaşığı tuz
- 1 paket kabartma tozu
- 4,4-5 su bardağı un
- 1 demet dereotu
Yumurtaya kadar olan malzemeleri ekleyip, yumurtayı da ekledikten sonra karıştıralım. Kalan malzemeleri de ekleyip karıştıralım. Kulak memesi kıvamında olmalıdır.

İnce ince kıyılmış dereotunu da hamura ekleyip iyice yoğurun.

Ceviz büyüklüğünde parça alıp açalım içerisine peyniri ekleyip şekil verelim.

Ayırdığımız yumurta sarısını üstüne sürüp 180 derece önceden ısıtılmış fırına atalım.

Poğaçalar hazır 🥰

Afiyet olsun😍

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Afiyet olsun eline sağlık.
Ellerine Sağlık Emeğe sağlık Afiyet olsun tereyağı olması süper margarin asla olmamalı
Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık canım çekti
Vaaay süper görünüyor 🤩 dediğin gibi çayla çok iyi gider
evde hiç bir şey yapamıyordum ama bu tarifi denedim ve oldu çok mutluyum teşekürler yapamayana yardım ederim
anneme gösterrdim ben her zmana yapıyorum ya diyor kadının yaptığı pogacaymış meğer ellerine sağlıkk.
efsane bir tarif çayımın yanında en güzel gidecek bir tarif teşekkürler
annemle bir sene öncesinde bu tarifi görmüştüm annemle yapmıştık çok lezzetliydi
genelde hamur işi çok sevmem ama çok güzel görünüyor denememem için bir neden göremedim.
cidden çok güzel ve çay yanında harika apereatif oluyor babam sevdi
harika duruyor cidden yapılması gereken bir durum harika duruyor. denenmeliiiii!!!
annem yaptı dün çok güzel görünüyor pastaneden aldığınızdan farkı yok.
Teşekkürler afiyet olsun
Teşekkürler. Eline sağlık.
güzel görüntüler ama ben tüketmiyorum
Emeğine sağlık
ben yiyemiyorum mideyi yakıyor fena
Çok güzel gözüküyor deneyeceğim
Güzel olmuş ellerine sağlık
Yola çıktım geliyorum çayı da demlemeye başla😋😋
Ellerine sağlik
ellerinize sağlık.. mm..
Güzel tarif deneyeceğim
Çok severim annem yapar arada
Yapacak kimsem yok ama 🙄
bayıldım dere otu peynir efsane sıcakken
Emeğe sağlık
Denemeye deger bence
Eline sağlık Eylül tüm Mersin’e yetecek mi bunlar
oh may god
Çok güzel görünüyor.
Güzel 👍