İftardan sonra kahve olmazsa olmazımdır. Yanına da yakıştığını düşündüğüm bir tarifi paylaşmak istedim.
Malzemeler
- 125 gram oda sıcaklığında margarin
- 1 su bardağı pudra şekeri
- Yarım su bardağı nişasta
- 1 adet yumurta
- 1 paket nescafe
- 2 tepeleme tatlı kaşığı kakao
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilya
- Yaklaşık 3-3.5 şu bardağı un
Öncelikle margarin, yumurta, kakao, nişasta, pudra şekeri ve 1 yemek kaşığı sıcak su ile erittiğimiz neskafeyi iyice yoğurun.

Üzerine un, kabartma tozu ve vanilyayı da yavaş yavaş ekleyin ele yapışmayan bir kıvam almalıdır.

Küçük parçalar alıp önce yuvarlayıp sonra yassı bir şekil verin. Tepsiye dizdiğiniz kurabiyeleri kahve çekirdeği şeklini vermek için kürdan ile ortasından bastırın.

180 derece önceden ısıtılmış fırında 15 dk pişirin. Soğuduktan sonra kahvenin yanına ikram edebilirsiniz.

Yapacaklara afiyet olsun ❤

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer