Herkese merhaba,
Bugün bayram üstü alternatif olarak yapılabilecek, hem hafif hem de malzemesi az olduğu için ekonomik ve yapması da çok basit olan bir tatlı paylaşacağım.

Gerekli malzemeler:
- 1 paket şekerli vanilin
- 3 yemek kaşığı nişasta
- 1.5 yemek kaşığı un
- 1 su bardağına yakın şeker
- 100 gr. margarin
- 1 paket orman meyveli/böğürtlenli sos
- 1 L süt
Un, nişasta, şeker ve sütü kıvam alana kadar pişiriyoruz. Kıvam aldıktan sonra altını kapatıp margarin ve şekerli vanilini de ekleyip çırparak yağı eritip karıştırıyoruz. Kaselere üzerinde 1 parmak boşluk kalana kadar dolduruyoruz. Kaselere konulan muhallebi soğurken, meyveli sosun açıklamasında yazan ölçüde (ben dr oetker sos kullandım ve 1 su bardağı su ile yapılıyordu) su ekleyip meyveli sosu pişiriyoruz. Her bir kaseye 1.5 yemek kaşığı gelecek şekilde sosu yayıyoruz. Biraz soğuduktan sonra buzdolabına atıp bekliyoruz ve 4 saat sonra afiyetle yiyoruz.

Deneyecek olanlara şimdiden afiyetler olsun 😋
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar