Bu tarifi çok severek yapıyorum. Nedeni ise hiç zamanımı almıyor. 10 dk yoğur 15 pişir. Bu kadar hiç bir zorluğu yok
Malzemeler
- 1 adet yumurta
- 125 gram tereyağı
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 çay bardağı nişasta
- 1 paket kabartma tozu
- 2 yemek kaşığı kakao
- 2 su bardağı un
- Bonibon
Öncelikle yumurta, pudra şekeri ve oda sıcaklığındaki tereyağını karıştırın.

Üzerine nişasta, kabartma tozu, kakao ekleyip karıştırın.

Son olarak ün ekleyip ele yapışmayacak kıvama gelene kadar yoğurun.

Küçük parçalara bölün ve şekil verin. Bonibonları da üzerine bastırın.

160 derece önceden ısıtılmış fırında15 dk pişirin.

Soğuyunca servis edebilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Afiyet olsun güzel görünüyor
Yaaa ne kadar güzel görünüyorlar 🤩😋
Eline, emeğine sağlık harika ve lezzetli bir bence olmuş
Teşekkür ederim bugün 🤣 baya hamaratligim tuttu
Maşallah maşallah 😂
Rica ederim 😊
Şekerleme olarak bildiğim Bonibon Kurabiye ile birlesince değişik tatlar oluşturuyor yapıcam sizde yapın Afiyet olsun?
Yoldayım geliyorum ''kızlar'' hemen hazırlayın.. : D
Cidden harika görünüyorlar.. Canım çekti şimdi.
Ne kadar tatliş yapmışsın öyle. O kadar kakao acı olmaz mı
Yooo olmadı
Konum at geliyorum
yaa görüntüsü çok tatlı
ellerine sağlık :)