Çikolata severleri bu benceye alalım🤭
Çikolatanın ön planda olduğu keyifli bi tarif daha🙈 Tadı çikolatalı kek gibi, çokça lezzetli. Dışı kabuk bağlıyor, içi nemli, aslında browniemsi bi alternatif de diyebiliriz. Üzerine biraz da erimiş çikolata gezdirirsen çılgın bir şey olur benden söylemesi.
ÜÇ ÇİKOLATALI KURBİYE
- 2 su bardağı un
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilin
- 1 tutam tuz
- 4 yemek kaşığı (40 gram) kakao
- 3-4 yemek kaşığı esmer/ toz şeker
- 80 gram tereyağı, soğuk
- 60 gram beyaz çikolata
- 60 gram sütlü çikolata
- 60 gram bitter çikolata
- 1 yumurta
- 1/2 su bardağı süt
Yapılışı
- Un, kabartma tozu, vanilin, tuz ve kakaoyu bir kapta harmanlıyoruz.

- Şekeri ekleyip soğuk* tereyağını parça parça koyuyoruz.

- Parmak uçlarımızla, tereyağını kuru karışıma güzelce yediriyoruz.
Kum kıvamına gelmesi önemli Hiç iri tereyağı parçası kalmayacak!
- Çikolataları irili ufaklı doğrayıp içine atıyoruz.

- Daha sonra yumurta ve sütü ekleyip spatulayla malzemeler bir araya gelene kadar karıştırıyoruz.

- Hamuru yağlı kağıdın üzerine alıp, elimizle bastırarak 3 cm kalınlığında, yuvarlak şeklinde açıyoruz. 6 cm çapında yuvarlak kalıplarla şekil veriyoruz.

- Kalan hamura da tekrardan aynı işlemi yapıyoruz.
- Ardından yağlı kağıt serili bi fırın tepsisine aralılarla diziyoruz. 180 derecede pişiriyoruz.


Yapacak olan Kscanlara şimdiden afiyet olsun💜
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Maşallah üşenmemiş yapmış kilosu 40 liradan alırım... bak güzel teklif bence
🤭😊
Ne ablam ne ben, affetmeyeceğiz seni. Yine açız. Gerçi bu ablam olacak danaya ne oluyor bilmiyorum, kalkıp yapayım da demiyor.
Kızlar, ablam gibi olmayın :D
😂
biz insan değil miyiz biz kurabiye yapmayı bilmiyoruz diye ezilecek miyiz biz bu saatte kurabiyeyi nerden bulacağız kim bize kurabiye yapacak bu saatte bize bunun hesabını nasıl vereceksiniz gece nasıl yatabileceksiniz hiç mi vicdanınız sızlamıcak
Ama sen niye vicdan yaptırıyosun ki😳🙄
Tamam bu seferlik yaptırmayalim 😬 afiyet olsun :.)
Tarifte varmış
Kimse tutamaz beni
Hemen deniyeceğim
Hemde üç çikolatalı
Teşekkür ederim tarif için
Elinize emeğinize sağlık 😘
Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Ben de akşam deneyeceğim.
Merhaba ✨🧚🏻♀️
Tarif defterime ekleyeceğim kesinlikle
Kankamin hep yaptığı benimde öylece baktığım kurabiye bu😌 ellerine sağlık görsel muazzam🌸👌🏼
Eline sağlık Harika görünüyor tarif listeme eklendii
Çok severim kurabiyeyi birde çikolatalı olursa harika oluyor, çok sağol tarif için.
Emeğinize sağlık 👏 ss almaktan galerim tariflerinizle dolu🙂 Teşekkürler.
bayılıyorum bu tatlıya ama yapmaya da üşeniyorum neyse gideyim satın alayım bari :D
Çok güzel görünüyor ellerine emeğine sağlık
Harika olsa da yesek keşke
Harika olmuş eline sağlık 👍
Çok lezzetli gözüküyor!!!
Eline ve emeğine sağlık, güzel bir bence :)
Ellerinize sağlık, teşekkürler.
ellerine sağlık ben de deneyeceğim :)
Unlu mamülleri pek sevmem
Ellerine sağlik
Güzel olmuş
Çok güzel görünüyor
Çok güzel olmalı
Olsada yeseeek.
Eline sağlık
Eline sağlık
Ben pek sevmem öyle tatlıları
Çok güzel görünüyor 😍 Ellerine sağlık 🙂
Acıktım yaaaa
Güzel görünüyor.
Çok güzel görünüyor
Gayet güzel duruyor
Bayildm
Emeğine sağlık.
Çok iyi duruyor
hemen deneyeceğim!
Eline Sağlık