Selam🦋
Bugün sizlerle dışı kıtır kıtır içi yumuş yumuş olan bir kurabiye yapacağız.
Hem çayın hem de sütün yanına çok güzel giden bir kurabiyedir kendisi.
Malzemeler hazırlansın🥳
Çilekli Kurabiye🍪🍓
Malzemeler
- 2 su bardağı un
- 1 tatlı kaşığı karbonat
- 1 su bardağı toz şeker
- 1 su bardağı tereyağı
- 1 adet yumurta
- 1 paket toz vanilya
- 1 su bardağı çilek
- Yarım paket bitter çikolata
Yapılışı
- Bir kapta un, karbonat ve tuzu harmanlayın.
- Bir çırpma kabında toz şeker ve tereyağını yaklaşık 4-5 dakika çırpın.
- Yumurta ve vanilyayı başka bir kapta çırparak ekleyin. Sadece karışana kadar çırpın ve hazırladığınız unlu karışımı ekleyin.
- Birleşene kadar karıştırıp çilekleri ve çikolataları ekleyin.
- Çilekleri ve çikolataları da ekledikten sonra spatula ile tüm hamura karıştırın.


Not:Fazla bastırmadan karışıtın,çileklerin suyu akmasın.
- Hamur ele yapışan bir hamur olana kadar karıştırdığınızdan emin olduktan sonra iki adet fırın tepsisine yağlı kağıt serin.
- Dondurma kaşığı ile hamurdan alarak birer birer boşluklar kalacak şekilde fırın tepsisine dizin.

- Hamurları elinizle hafifçe yuvarlayın ve sakın üzerlerine bastırmayın.
Not: Her tepside en fazla 9 adet kurabiye topu olmalı,daha fazla koyarsanız birbirine yapışırlar.
- Tepsileri buzdolabına koyun ve kurabiyeleri 15 dakika dolapta bekletin.
- Bekleyen kurabiyeleri önceden ısınmış 180 derecelik fırında 15 dakika pişirin.

Kokusu da tadı da kendine mest bırakan bir lezzet oluyor.
Malzemeler de çok basit olduğundan mutlaka denemenizi öneririm.
Afiyet olsun🧚♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer