
Merhaba arkadaşlar benceme hoşgeldiniz. :)
Pratik tatlı ve yemekler ilgimi çok çekiyor, yaparken sizler ile paylaşmaktan büyük keyif aldığımı belirtmek isterim. Uzun lafın kısası yapımına başlayalım.
Malzemeler

- 1 litre süt,
- 1 paket pastacı kreması,
- 1 paket kedidili,
- 1 paket çikolata sosu,
- 1 paket puf süsü,
- 1 paket inci süs
Yapılışı

Pastacı kremasını arkasında yazan tarife göre pişirelim.

Kedi dillerini süte batırıp dizelim.

Arasına pastacı kreması sürüp kedilini süte batırıp kapatalım.

Çikolata sosunu hazırlayıp gezdirelim ve üzerini süsleyelim.
Dolapta 3 4 saat bekledikten sonra servis edin.
Tatlım hazır, yapacaklara afiyet olsun. 😌🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
teşekkürler. emeğinize sağlık. harika bir bence paylaşımı
Ellerine sağlık. <3 Ekler hamuru yapmaya üşenildiğinde yapılabilecek mükemmel bir tarif.
Kesinlikle 😌
Bu tatlı hoşuma gidiyor da birkaç defa yedim yumurta kokuyordu. Bu tarifte yumurta göremedim var mı acaba?
Bende yumurta sevmeyen biri olarak bu tarifi size öneririm. (
Assiri kotu kokuyo mesela bunu yerken yaninda kola ya da cay iciyorum yumurta kokusu igrendiriyo bu tarifte olmamasi sevindirdi beni hep hazir malz alip yaspasta yapiyorum bunu denerim. birgun tsk ederim yalniz yardim da isterim sizden yapmaya baslamadan once😉
Eline sağlık ama kedidili ve ekler pasta bence çok uzaklar
Yan mamulü oluyor zaten birebir olmasada :-) teşekkürler
Sen benim kankim, dostum, sırdaşım, birdenem olsana sen ya 😍😋 eline sağlık 🥰
Yaa🤗🤗 teşekkür ederim
Ben teşşekkür ederim asıl... Çok severim, inşallah yapabilirim senin gibi 😊
Daha iyisini yaparsın 🤭
Umarım 😁😅😹
İyi de bu yasak günü bu yapılır mı? Malzemelerden sadece borcam var..
:D ahhaa, yaptım affına sığınırım artık.
Eline sağlık...
Teşekkürler
Emeğine sağlık güzel tarifin ve yaptığın pasta için 😊
Eline emeğine sağlık çok güzel duruyor denemekten zarar gelmez
ekler hamuru (şu hamuru) nu yapmakta pastacı kremasını yapmakta basit. Kolaya kaçmayalım hanımlar😄
hazır almayı tercih ederim. denedim pastanedeki gibi olmuyoru
Ellerine sağlık tarifi aldım kolaymış yapımı gerçekten
13 çeşit elleri yapıp satıyoruz hergün evde tatlı yapabilene helal olsun eline sağlık
Ahahah eline sağlık 😂
Ahhaha niye :D
Kedi diline güldüm 😂 güzel fikirmiş 😂
Her şeyin orijinali güzel bence
Öyle ama buda lezzetli 😌
Denemek gerek 😊
Bunu ben de çok yapıyorum ama süt yerine biraz su eklersem daha hafif oluyor
Ekler çok severim emeğine sağlık
Ablam yapardı bunu güzel oluyor
Harika görünüyor tatlı krizim tuttu gene
Güzel tarif bu deneyeceğim bunu, teşekkürler.
Şu an fena düştüm eklerine :D Eline sağlık.
emeğine sağlık teşekkür ederiz güzel paylaşım
bimde satılıyor zaten ne gerek var uğraşmaya
Tam atıştırmalık olmuş eline sağlık
Bende yapmak istiyorum umarım güzel olur 😄
Çok güzel görünüyor bee
Tadı çok güzel oldu, çok teşekkürler 😋
Denediniz mi :-)
denedim
sizinki kadar güzel durmuyor ama tadı çok güzel
Ellerinize sağlık 🥰 teşekkür ederim
Hazırsa geleyim😁😄
Hazır hazır 😂
5 dk ya ordayim😂
Güzel paylaşım teşekkürler r
Çok seviyorum bu pastaları ve bugün aldım :D
Basit, kolay ama lezzetli emeginize sağlik.
Olmamış kusura bakmayın
Kolay, güzel bir tarif. Ellerinize sağlık.🤤😋☺️
Ekleeer çok severim. ❤
Tavşan kulağı ekleride güzel
Ellerine sağlık. Kekini sen pişirseydin ya :)
Akşam akşam tatlı krizim tuttu valla..
Teşekkürler
Lezzetli bi yazı olmuşş!
canım çekti
Eline sağlık
eline sağlık
Canım çekti şimdi
Güzel fakat çok yağlı bee
Eline sağlık
Çok seviyorum tatlıyı
Helal sana 😀
Çok güzel olmuş
Eline sağlık
Ellerinize sağlık
Yaparım
Eline sağlık 👏
Ağzım sulandı 😋
Süper görünüyo
Elinize sağlık
Elinize sağlık
Bayılırım
Elinize Sağlık.
Ekler çok güzel
Hazır almak varken
Canım çekti ya