Merhaba...
Muhteşem bir tatlı ile yine sizlerleyim. Hem hafif hem lezzetli, üstelik yapımı da çok kolay olan enfes bir tarifi buraya bırakıyorum. 👇🏻

Malzemeler
- 3 yumurta
- 1 su bardağı şeker
- Yarım su bardağı sıvı yağ
- 1 su bardağı yoğurt
- 1.5 su bardağı irmik
- 1 su bardağı un
- 1 kabartma tozu
Şerbet için
- 3 su bardağı şeker
- 3.5 su bardağı su
- Limon ya da portakal damlası

Hazırlanışı;
- 3 yumurta ve 1 su bardağı şekeri karıştırma kabına alın iyice çırpın.
- Sonra yarım su bardağı sıvı yağ, 1 su bardağı yoğurt, 1,5 su bardağı irmik, 1 su bardağı un ve 1 adet kabartma tozunu ekleyin iyice çırpın.
Daha sonra fırın kabına dökün önceden ısıtılmış fırında 200 derecede kontrollü bir şekilde pişirin. - Şerbeti için de 3 su bardağı şeker ve 3,5 su bardağı suyu ufak bir tencereye koyun bikaç damla limon ya da portakal suyu damlatın 10-15 dakika kaynadıktan sonra indirin.
- İlk sıcağı geçen tatlıya ılık şerbeti dökün.
- Dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Afiyet olsun...
Bir dahaki bencemde görüşmek üzere🌸❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar