
Bir çoğumuzun derdidir ne pişirsem sorusu. Biraz uydurma biraz kaydırma bir tarif ama belki bir üye yarın için ''ne yemek yapsam'' kaosu yaşamaz. Lafı fazla uzatmadan tarife geçelim
Malzemeler

250 gr. kıyma, yarım demet kıyılmış maydanoz, ekmek içi, 2 soğan, biri köfte içine rendelenecek, diğeri kavurmak için doğranacak, 2-3 tane patates, 1 tatlı kaşığı salça, kimyon, karabiber, tuz
Köfteleri hazırlama

Patatesleri soyup suya koyun kararmansınlar. Diğer yanda köfte için kıyma, soğan, baharatlar, ekmek içi ve maydanozu yoğurun ve minik köftecikler yapın. Sonra bu köftecikleri azıcık una bulayın ve dolapta dinlenmeye alın.

Garnitürleri pişirme

Derin bir tencereye ayçiçek yağını alıp kalan bir soğanı kavurmaya başlıyoruz. Soğanlra kavrulduktan sonra önce bezelyeleri, onlar biraz renk değiştirince doğranmış patatesleri ekliyoruz. 5 dakika kadar kavrulduktan sonra içine salça koyularak üzeri kapanana kadar sıcak su ekliyoruz. Bu aşamada baharatları ekleyebilirsiniz.
Birleştirme

Garnitürleri orta ateşte 10-15 dakika kaynamaya bırakıyoruz. Ardından köfteleri ekleyip, su gerekiyorsa ilave ederek kapağını kapatıp pişmeye bırakıyoruz.
Yemek pişerken siz de yanına şehriyeli bir pirinç pilavı yaparsınız artık :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Emeğinize sağlık, afiyet olsun. mükemmel bir tarif olmuş.
Ufff, benim gibi yemek düşkününe yapılırmı bu😂😂ellerine sağlık, afiyet olsun, pilavla birlikte tam kalori bombası olur, ama köftelerin yanına kabak ya da patlıcanda yakışırdı, patates sonuçta nişasta, pilav yerinede tufanda yeşil salata harika olabilir, pilavda nişasta sonuçta
Amannn zaten erken yemek yeriz 😂 kırk yılda bir olsun varsın
Bezelyesiz olanını yapariz bizde sadece köfte patates ile köfteye ekmek katmayiz birde tarhun Baharati var o özelikle koyulması lazım çok güzel olur. Buda bir değişigi ve çok lezzetli bir yemeğe benziyor sayende bir tane daha yemek adı buldum ellerine sağlık:))
Internetden alıntı olmayan tarif ve görseller ile bi yemek Bencesi görünce çok mutlu oluyorum nedense. 😃 Eline koluna sağlık
🤣🤣🤣 kendim yapmazsam paylaşmam. Kadarı her yerde var di mi 😃😃teşekkürler
olması gereken ama işte 😅
Ricalar
patates her yemeğe yakışıyor :))
bunun bir defa daha kanıtı oldu bu yemek
yanına güzel bir pilav lazım tercihen prinç pilavı :)
Kesinlikle pilav şahane oldu.
Kesinlikle deneyeceğim bir tarif ellerine sağlık. Ama benim köfteler kesin dağılır çok şanssızım o konuda😂
Dağılmıyor merak etme. Ekmek var ya dağılmaz :)
Unlamayı da asla unutma :)
Şimdiye kadar çoğu dağıldı yaptıklarımin. Aynı hayatıma benziyorlar ühhüü😭😭😂
Ahahaah kıyamam yok yok olacak bu sefer
Hadi inşaallah 😄
linc yemeyeceksem eger Guzel gorunmuyor ya cok hosuma gitmedi 😃
zevkler renkler...
Aşırı severim ellerine sağlık, benden de sana öneri olsun aynı köfteleri kızartıp salçalı su yap yine aynı garnitürlerle fırında pişirmeyi denemelisin oda aşırı leziz
Elinize sağlık. Bende terbiyelisini çok severim.
Teşekkürler
güzel yapmışsın ellerine sağlık bu akşam yemeğinde biz de de köfte vardı annem döktürmüştü yine :))
Harika görünüyor hele ki akşam yemeği saatlerinde 😅🤣
Harika görünüyor, bunun bezerini daha önce tattım, teşekkür ederim eline emeğine sağlık.
Köftelerinden kaçamak yapıp suyuna ekmek bandirmak canım çekti 🥰
Bi sevemedim bu yemeği gitti. Neden sevmediğimi de anlamıyorum ama duruşu güzel
Aklımdan geçiyordu. En kısa zamanda deneyeceğim, emeğine eline sağlık
Sevdiğim güzel bir yemek bu. Tekrar hatırlattığın için teşekkürler.
Ne güzel bi lezzet. Tam da acıkanları doyuracak kıvamda. Bak bi de köfteleri dağılmamış.
Teşekkürler önlerine
Benim kötü gün dostum.
Köfte Patates...
Ellerinize sağlık! İnsanın görünce iştahını açan bir paylaşım olmuş. 😊
Kim uğraşacak be ablam ya, yarın akşama bir güzel kahvaltı hazırlarım. 7 Gibi çayla götürürüm :)
Pek beğenmedim, elinize sağlık
Beğenmedim demenin bile yolu yordamı vardır. teşekkürler
Elinize sağlık dedim zaten, beğenmemek suç mu hanımefendi?
Baan hitap etmedi denir, pek tarzım değil denir. Ama haklısınız suç değil benim aşırı hassasiyetim
Et suyu ve tavuk suyu bana biraz ağır geliyor. Daha çok etsiz sebze yemekleri tercih ediyorum. Bir de köfteler una bulanınca daha bir ağır olur gibi geldi. Yemek kötü değil, çok güzel görünüyor. Sadece bana hitap etmedi.
O kadar emek verip 6azmışsınız. Sadece "Beğenmedim" deyince kötü oluyor, empati kurdum. Ellerinize sağlık, tekrar..
Şimdi teşekkür ederim. Sizin de elinize sağlık
Siz ne yiyeceğinizi biliyorsunuz
Ağzınızın tadını iyi biliyorsunuz
Sonuçta ağza herşey alınmaz demi
Acıktık ama bu saatte yapılır mı bu
Ben sebze ile etin karışımını sevmiyorum 🧐🙄
Çok severim doyurucu bi yemek.
Eline sağlık afiyet olsun
Sebze yebeğini çok severim. eline sağlık.
maşallah çok leziz oldu
Çok severim, olsa da yesek ellerinize sağlık ^^
Çok beğendiğim bir bence olmuş eline sağlık 💚
Emeğine sağlık teşekkür ederim
Tarif güzel ama canımız istedi şimdi
Ellerinize emeğinize sağlık
Oyyyy Çok güzel görünüyor valla
Eline sağlık güzel görünüyor 🙂
En sevdiğim yemektir 😋 Ellerine sağlık 🌺
Bayılırım 😀😍
ellerinize sağlık efenim.
Çok severim bunun nohutlusuda harika.
Çok iyi fikir eline sağlık
Sevdiğim tarzda yemekler. Eline sağlık :)
Bence soğan kebabı yap
Ara ara yapıyorum severim 😊
eline sağlık güzel yemek
Of be ağzım sulandı ellerine sağlık
Aaa bugün yaptık
Sebze yemeğini çok severim
Cok severim
Normal köfte daha iyi bence 😂
Elinize sağlık güzel olmuş 👍👍👍
maşallah çok leziz oldu
Menüz hazır galiba.. Çiğköfte.. ❤
bayiliyorum
Yani...
Yani derken?
🙄 pek tarzim degil. Ellerinize saglik ama. Sulu kofteyi oldum olasi sevemedim.
çok lezzetli duruyor
bayılırım...