İyi günler
Elimde çok fazla tuzsuz yer fıstığı var. "Bunu en güzel nasıl değerlendirebilirim?" diye düşünürken aklıma krokan geldi. Kısa bir araştırmanın ardindan oldukça lezzetli bir tarif buldum. Bu arada arkadaşlar bazı tariflerin yapılış aşamasını çekemediğim oluyor çünkü o tarifi yaparken başka bir yemek yapıyorum genelde ya da çocuklarla uğraşmak zorunda kalıyorum😊
Krokan için gereken malzemeler:
1 su bardağı şeker (şekerli sevmiyorsanız miktarı azaltın)
1 su bardağı tuzsuz yer fıstığı (yer fıstığı yoksa ceviz-fındık veya tuzsuz herhangi bir kuruyemiş de olur)
1 yemek kaşığı tereyağı

Şekeri tavada karamelize edin. Yakmamaya özen gösterin. İçine tereyağı ilave edip ocaktan alın. Ve hemen kabuklarından ayıklanmış fıstıkları da içine koyup karıştırın. Sonra yağlı kağıt serili fırın tepsisine dökün. 1 saat dinlendirin. Havalar soğuk olduğundan ben dışarda beklettim.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Teşekkürler. harika bir tarif olmuş, ellerinize sağlık.
Yerfıstığıııııı🥰🥰🥰 Tam 12 den vuruldum şu an 🥰 ellerine sağlık denemem lazım bunu
😊😘😘
Her zamanki gibi şahane görünüyor. Bu tarifinizi de deneyeceğim.🌺
Elinize sağlık, afiyet olsun.
Canım istedi bak şimdi 🙄 eline sağlık ☺️
Yine güzel bir tarif, ellerine sağlık
Afiyet olsun elinize sağlık
Eline sağlık güzel görünüyor
Harika duruyor knk
Ellerine sağlık
Görünüşü bile yetti valla
Nasil yani odun ateşinde değil mi😂
Yok kız
Krokanı çok severim ama yaş pastada falan
baçım şekerini bol koyadın
Güzel tarif
güzelmiş tarif.
Elerine sağlık
Ne ki bu yemek mi